Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Omaatje

Omaatje

• Lid sinds 07 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2013
  • 11:37

SteefvT
Hallo,

Vanacht zat me telefoon aan de lader 25% dacht oke. Werd vanochtend wakker en me telefooon was uit niet aan te krijgen na een tijdje krijg ik hem aan maar krijg ik een grote batterij en een gele driehoek met uitroepteken en na paar seconden valt die uit, en start ik hem weer op krijg ik het zelfde. Is het een laad probleem? Ik kon ook maar een dag met me batterij doen als ik bijna NIET aan me telefoon zit, als ik heletijd aan me telefoon zat was die na een halve dag al leeg, maar ergerde me er niet echt aan.

Heb geprobeerd op te laden met oplader, en USB kabel aan de computer. Maar krijg met opstarten de grote batterij met de gele driehoek en uitroepteken.

Ik heb dit probleem ook maar dan met mijn tablet ook van SamsunG. Wie weet een oplossing?

sassieh1999

sassieh1999

• Lid sinds 25 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2014
  • 13:10

Ja ik heb precies het zelfde probleem en mijn zus ook! Maar hoe krijg ik mijn telefoon weer aan?!

ikke51

ikke51

• Lid sinds 21 oktober 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2014
  • 10:57

Ik heb mijn batterij opgeladen, maar rechtsboven is het icoontje niet groen om aan te geven dat hij vol zit.
Steeds valt mijn tablet uit, en start opnieuw op. Soms zoals nu kan ik er even mee werken.
Wat kan er fout zijn?

indy140801

indy140801

• Lid sinds 30 oktober 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2014
  • 13:40

ik heb ook een probleem met mijn samsung galaxy s advance ik ging 1 nachtje op kamp ik had mijn telefoon helemaal opgeladen thuis op mijn bed laten liggen en hij komt nooit onder me kussen als ik hem oplaad leg ik hem op mijn nachtkastje maar mijn probleem is dat ik van kamp af kwam en ik wou mijn app lezen ik vond het al raar dat hij helemaal leeg was ik legde hem op de lader en hij gaf wel een klein schokje dat hij stroom had maar er kwam niks in beeld ik heb de batterij eruit gehaald en er weer in gedaan toen nog een keer geprobeerd en weer alleen een schokje ik heb mijn telefoon nu ongeveer een jaar ik heb hem al is eerder naar een man toe gebracht die zij dat er waterschaden in zat alleen ik geloofde het niet ik bracht hem naar nog een anderen man en die trok de conclusie dat het oplader contact in de telefoon kapo was ik heb hem toen ook laten maken en die water schaden was dus nep! ik twijfel of het weer aan het oplaad contact in mijn telefoon licht? weet iemand misschien wat er aan de hand is?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren