Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

duiv

duiv

• Lid sinds 15 april 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2013
  • 15:39

Er is een nieuwe versie van de JB rom die ga ik straks schoon instaleren. Ik zal hier op het forum schrijven of die beter draait.

Bewerkt (21 mei 2013 13:39)
rimo73

rimo73

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2013
  • 18:54

Ik begrijp dat er wat problemen zijn met deze update.
Is het verstandig om te updaten want ik wil heel erg graag JB op mijn tel.
Ik hoor het graag.

Groeten,
Richard

Bewerkt (21 mei 2013 13:41)
rimo73

rimo73

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2013
  • 13:29

Ik heb toch deze handleiding gevolgd en JB erop gezet.
Wetkt perfect alleen loop ik ook tegen het YouTube probleem aan.
Hij hapert en loopt vast.
Is hier een oplossing voor ?

Bewerkt (21 mei 2013 13:41)
duiv

duiv

• Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2013
  • 22:56

[QUOTE=rimo73;381463]Ik heb toch deze handleiding gevolgd en JB erop gezet. Wetkt perfect alleen loop ik ook tegen het YouTube probleem aan. Hij hapert en loopt vast. Is hier een oplossing voor ?[/QUOTE] Ik heb gemerkt dat YT vaak vastloopt als de telefoon nog weinig mb vrij heeft. ik kan het volgende aanbevelen uit mijn praktijkervaring die geloof me,met een hoop frustaties tot stand is gekomen. gebruik een app die achtergrondprocessen stopt. Als YT vasloopt wacht enige tijd vaak komt het toestel weer terug in de gewone stand. Verder heeft bij mij erg geholpen[B]AAh na veel speuren op internet lijk ik een oplossing te hebben gevonden let wel dit werkt [I]alleen als je toestel geroot is ga naar instellingen en kies daar ontwikkelaars opties scroll naar beneden en vink de volgende 2 dingen aan Hardware overlays gebruiken en gpu weergave forceren start youtube opnieuw en je hebt grote kans dat die nu wel probleemloos afspeelt bij mij lijkt het te werken maar heb het nog maar net getest.[I] [I]met dank aan het xda forum [/I][/I][/I][/B]

Bewerkt (21 mei 2013 13:45)
Holykoerd

Holykoerd

• Lid sinds 02 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2013
  • 18:13

hallo, ik heb mijn telefoon al 2 dagen bijgewerkt naar het Android 4.1.2 volgens de stappen die u hebt uitgelegd. nu heb ik 2 problemen, net viel me mobiel uit, en als ik 'm start blijft die maar hangen bij het Samsung gedeelde, of soms dan gaat hij aan, maar valt het weer weg. ook heb ik geen bereik.. Wilt u me aub helpen
mvg

thvmh

thvmh

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 253
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2013
  • 10:03

PROandroid
help aub. ik heb het gedownload, maar het lukt me echt niet, Kan iemand me in details uitleggen wat te doen, zeer dank
De details staan in het eerste bericht. Beter kun je het niet uitleggen. Vertel ons waar je vast loopt.

thvmh

thvmh

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 253
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2013
  • 10:04

Holykoerd
hallo, ik heb mijn telefoon al 2 dagen bijgewerkt naar het Android 4.1.2 volgens de stappen die u hebt uitgelegd. nu heb ik 2 problemen, net viel me mobiel uit, en als ik 'm start blijft die maar hangen bij het Samsung gedeelde, of soms dan gaat hij aan, maar valt het weer weg. ook heb ik geen bereik.. Wilt u me aub helpen
mvg
Doe eens een factory reset, en flash naar de nederlandse jellybean firmware deze kun je hier vinden: http://samsung-updates.com/details/10218/Galaxy_S_Advance/GT-I9070/XEN/I9070XXLQE.html deze is stabieler.

n.oosterveer

n.oosterveer

• Lid sinds 04 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 september 2013
  • 19:45

Help help help! Ik heb het stappenplan uit de beginpost precies gevolgd en alles ging prima in ODIN, maar toen ik de telefoon loskoppelde na het PASS-symbool ging mijn telefoon niet automatisch rebooten en nu doet ‘ie helemaal niks meer - aanknop doet niks, vol.up+home+aanknop geeft niks, heb de batterij er al uitgehaald en er terug in gedaan, ’m aan de oplader gehangen zonder resultaat… Heeft iemand nog een andere tip of heb ik nu gewoon m'n telefoon gesloopt?

duiv

duiv

• Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2013
  • 19:48

n.oosterveer
Help help help! Ik heb het stappenplan uit de beginpost precies gevolgd en alles ging prima in ODIN, maar toen ik de telefoon loskoppelde na het PASS-symbool ging mijn telefoon niet automatisch rebooten en nu doet ‘ie helemaal niks meer - aanknop doet niks, vol.up+home+aanknop geeft niks, heb de batterij er al uitgehaald en er terug in gedaan, ’m aan de oplader gehangen zonder resultaat… Heeft iemand nog een andere tip of heb ik nu gewoon m'n telefoon gesloopt?

Sorry voor late reactie beter is het bij zulke urgentie een PM te sturen. Bricken doe je je mobiel niet snel, ik raad aan om het toestel nog eens met ODIN opnieuw te flashen. sucsess …. laat even weten of het gelukt is.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren