Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

duiv

duiv

• Lid sinds 15 april 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 16:57

Update Samsung Galaxy S Advance GT-I9070 to Official I9070XXLPY Android 4.1.2 Jelly Bean | TheAndroidRom
Deze handleiding heb ik zelf gebruikt (niet door mij geschreven he) Werkt prima. Er hoefde niks gewiped of gewist te worden alle instellingen en apps werden netjes bijgewerkt. Binnen een half uur had ik JB en alle instellingen.
OTA officiële update is nu beschikbaar voor Advance Galaxy S in het Russisch gecodeerde I9070XXLPY android 4.1.2. Update is nu beschikbaar via Samsung Kies, maar als de update niet beschikbaar is bij jou nog, hieronder verder met onze handmatige installatie handleiding. Tutorial hieronder wordt voor u bereid die gretig wil hun Russische Samsung Galaxy S GT-I9070 Advance handmatig bij te werken zonder te wachten op Samsung Kies of OTA updates. De officiële firmware hieronder is gebaseerd op de nieuwste i9070XXLPY build die multi ramen, op maat gemaakte kennisgeving menu, en nog veel meer omvat. Bekijk meer functies hieronder.
Nieuwe functies op I9070XXLPY officiële firmware op Advance Samsung Galaxy S

• New Gallery App (Zelfde als in Toelichting II)
  • Kennisgeving Panel
  • Helderheid Schuifschakelaar in meldingsvenster kan nu worden uitgeschakeld
  • Smart Rotatie
  • Continues Input in Samsung Keyboard (Net als Vegen of Android 4.2 Keyboard)
  • Nieuwe foto-effect Filter
  • Verbeterde S Voice
  • Google Nu
WAARSCHUWINGHet is altijd riskant om de root van uw apparaat en worden gewaarschuwd dat een mislukking kan bricken uw apparaat. Om te zorgen dat uw apparaat veilig, lees aandachtig elke lijn van de tutorial en volgt de stappen precies. Wij zijn niet verantwoordelijk voor enige schade aan uw apparaat.
VerenigbaarheidDe tutorial en handleiding hieronder is alleen compatibel met Advance Samsung Galaxy S GT-I9070-model. Het zal niet compatibel met andere apparaten.

Controleer model telefoon - Ga naar Instellingen -> Over Device -> Modelnummer .
Eisen
  1. Windows-pc
  2. Samsung Galaxy S GT-I9070 Advance.
  3. Download en installeer USB-stuurprogramma's op de pc. Downloaden Samsung USB Driver voor Windows en Samsung Kies .
  4. Schakel USB Debugging op uw apparaat. Hoe USB Debugging Mode op Android Device Enable.
  5. Back-up van uw persoonlijke gegevens op de telefoon op de pc om ervoor te zorgen dat u een kopie van uw persoonlijke gegevens (SMS, MMS, Contacten, Internet Settings, Foto's en etc). Hoe persoonlijke gegevens back-up op Android Device.
  6. Zorg ervoor dat uw telefoon is opgeladen tot 50% om een onderbreking te vermijden tijdens het knipperen. Hoe batterijniveau Op Android-apparaat controleren .
Download

1. Android 4.1.2 Jelly Bean XXLPY officiële firmware ( I9070XXLPY_I9070SERLPY_SER.zip, 422.2MB )

• PDA: I9070XXLPY
  • CSC: I9070SERLPY
  • Versie: 4.1.2
  • Datum: 2012-12-18
  • Regio's: Russisch

2. Odin3 v1.85 ( Odin3_v1.85.zip, 199KB).
Instructies:
  1. Extract I9070XXLPY_I9070SERLPY_SER.zip en Odin3-v1.85.zip een map.
  2. U ziet I9070XXLPY_I9070SERLPY_SER. tar.md5 van I9070XXLPY_I9070SERLPY_SER.zip en Odin3 v1.85.exe van Odin3-v1.85.zip .
  3. Nu, zet uw telefoon.
  4. Het invoeren van Samsung Galaxy S Advance Downloaden Mode door op en houdt u de toets Zachter, Home-knop, en uit-knop , gevolgd door Volume hoger direct na het scherm wordt ingeschakeld.
  5. Sluit uw telefoon aan op uw computer via USB-kabel.
  6. Start Odin door dubbel te klikken op Odin3 v1.85.exe. Wacht totdat er een “toegevoegde” bericht dat u hier de linker message box van Odin gebruikersinterface.
  7. Zodra de telefoon wordt herkend, klikt u op de PDA knop en selecteer de I9070XXLPY_I9070SERLPY_SER. tar.md5
  8. Zorg ervoor dat de Verdeling optie niet is aangevinkt onder Opties & controleren op Auto Reboot .
  9. Klik op Start -knop te knipperen I9070XXLPY_I9070SERLPY_SER. tar.md5 op de Advance uw Samsung Galaxy S. De voortgang kan worden waargenomen via Odin User Interface.
  10. Zodra het knipperen is voltooid, wordt een groen “PASS” bericht getoond worden om aan te geven het knipperen succesvol is.
  11. Nu Koppel uw telefoon en uw telefoon wordt automatisch opnieuw opgestart.
  12. Uw Samsung Galaxy S GT-I9070 Advance is succesvol bijgewerkt naar Android 4.1.2.

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
royveldman

royveldman

• Lid sinds 04 januari 2013
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2013
  • 09:58

Hallo. Bedankt voor deze tutotial. Maar een vraagje: is deze ook Nederlands?
Gr roy

Bewerkt (24 april 2013 16:09)
duiv

duiv

• Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2013
  • 10:34

royveldman;373668
Hallo. Bedankt voor deze tutotial. Maar een vraagje: is deze ook Nederlands?
Gr roy
Alles is gewoon in het Nederlands. ook Google now

royveldman

royveldman

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2013
  • 17:12

En,, moet je telefoon hiervoor ook geroot zijn van te voren?

Gr roy

duiv

duiv

• Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2013
  • 21:45

Je mobiel hoeft niet van te voren geroot te zijn het is een officiele update van Android via kies. Mijn JB was wel geroot l maar ik heb de installatie nogmaals uitgevoerd en mijn toestel gewiped en reset omdat o.a. Youtube blokkerig liep. Na de wipe cache waar ik dus ook alle instellingen en apps kwijt was moest ik ook opnieuw rooten. Voor de mensen die nieuwsgierig zijn maar niet durven, Na de update is je toestel hetzelfde als een SGS S3 met de nieuwe touchwizz en bewegingssensoren(die ik gelijk uit gezet heb) en de zelfde standaard achtergronden. Ik ben wel superblij met deze nieuwe TW,maar als er een cyogenmod 4.1.2 komt zet ik die er wel op.

royveldman

royveldman

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2013
  • 14:58

En, als je deze hebt geïnstalleerd, krijg je dan ook nog updates OTA door Samsung? Ben trouwens al aan het installeren

———- Update van bericht ———-

WACHT: kreeg een foutmelding in het begin bij odin. toen ik op start drukte gafie aan dat er een parameter onjuist was ofzo.. please help, wat moet ik doen?! :'(

royveldman

royveldman

• Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2013
  • 06:58

Hallo,
Het probleem is opgelost.
Heb het via een andere computer geïnstalleerd op mijn telefoon.
Het werkt echt heel goed!
Je kan nu zelfs inzoomen met de camera!
En het uiterlijk is ook heel mooi.
Bedankt voor deze tutorial.
Met vriendelijke groet,
Roy Veldman

duiv

duiv

• Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2013
  • 21:17

royveldman;374477
Hallo,
Het probleem is opgelost.
Heb het via een andere computer geïnstalleerd op mijn telefoon.
Het werkt echt heel goed!
Je kan nu zelfs inzoomen met de camera!
En het uiterlijk is ook heel mooi.
Bedankt voor deze tutorial.
Met vriendelijke groet,
Roy Veldman

Ja mooi dat het gelukt is,ik zag jou vraag pas nu. Als je nog eens een probleem hebt kan je ook een PM sturen naar mij.
Zelf ben ik ook superblij met deze update. Ik weet niet of je de officiele updates blijft ontvangen maar denk ik wel.
Bij mij komt er in elk geval regelmatig een notificatie van Samsung die checkt of ik de laatste versie en updates heb.
Moest wel even wipen. Het is natuurlijk de originele Samsung stockrom.

Bewerkt (24 april 2013 16:10)
PROandroid

PROandroid

• Lid sinds 30 december 2012
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2013
  • 19:39

help aub. ik heb het gedownload, maar het lukt me echt niet, Kan iemand me in details uitleggen wat te doen, zeer dank

EvilDroid

EvilDroid

• Lid sinds 16 december 2012
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2013
  • 22:15

ik krijg parameter is onjuist, wat moet ik doen om dit op te lossen?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren