Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Pedroxxx

Pedroxxx

  • Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #1
  • 29 december 2018
  • 15:15

Sinds de laatste update werkt de USB verbinding met de pc niet meer. Hierover al via messenger contact gehad met Samsung, maar geen oplossing gevonden. Is het een bug in Android?

gizmobinky

gizmobinky

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6574
  • Reputatie 250
  • #2
  • 29 december 2018
  • 17:44

Wat dan allemaal al geprobeerd?

Is hij wel te zien in Windows device manager of staat er een uitroepteken bij.

En heb je USB fout opsporing als eens aangezet in developer opties en daar een eindje naar beneden de standaard USB instellingen op bestandsoverdracht of andere waarde gezet.

Installeer Samsung smart switch (pc versie) voor de juiste drivers.
Heb je de drivers in Windows device manager als eens verwijderd en opnieuw laten installeren.
Heb je de pc al eens gereboot met en zonder aangesloten smartphone.
Heb je Windows up-to-date.
Heb je al eens een andere USB kabel gebruikt.

Pedroxxx

Pedroxxx

  • Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #3
  • 29 december 2018
  • 17:55

In de ontwikkelaars optie alles aangezet zoals Samsung aangaf. Op de Windows Pc's, zowel een 7 als een 10 versie, is hij niet zichtbaar. Tot de laatste update werkte alles perfect.

gizmobinky

gizmobinky

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6574
  • Reputatie 250
  • #4
  • 29 december 2018
  • 18:02

Je USB aangezet maar heb je ook de MTP (als mij niet vergis) op bestandsoverdracht of andere waarde gezet….zie onderstaande filmpje.

Boot eens in de recovery van de smartphone en doe daar een wipe cache…Let op! Doe geen factory reset.

Je kunt ook proberen om van de instellings app de cache wissen.

Bewerkt (29 december 2018 18:07)
gizmobinky

gizmobinky

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6574
  • Reputatie 250
  • #5
  • 29 december 2018
  • 18:16

heb smart switch ook al geïnstalleerd klik hier om smart switch pc te downloaden (helemaal rechts onderaan de pagina) of zoek en download de driver handmatig en installeer ze, je kunt ook hier klikken voor de drivers….of het juiste zijn weet ik niet omdat ik niet weet om welk type nummer Galaxy note jij hebt.

Bewerkt (29 december 2018 18:16)
Pedroxxx

Pedroxxx

  • Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #6
  • 29 december 2018
  • 18:41

Boot eens in de recovery van de smartphone en doe daar een wipe cache…. 

Hoe doe ik dat, dat yt filmpje had ik al gezien en gedaan

gizmobinky

gizmobinky

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6574
  • Reputatie 250
  • #7
  • 29 december 2018
  • 21:57

Zie link……ik weet niet welk Samsung toestel jij hebt maar volgens mij is bij elke Samsung hetzelfde om in recovery te booten.


https://youtu.be/zbFibRneitg

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren