Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Android-lover

Android-lover

• Lid sinds 16 maart 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2015
  • 21:35

Hey mensjes,Ik heb een telefoon zoals iedereen heeft. Alleen die van mij is een hele rare! Ik heb een: Samsung GALAXY-Note GT-7000. Maar ik heb mijna ongeveer anderhalf jaar. Maar de laatste tijd doet mijn telefoon heel raar. Wat er mis is met mijn tel is: mijn scherm was eerst gewoon normaal maar is een keer viel mijn telefoon uit en toen deed ik hem aan en ik zag dat mijn telefoon 1% en mn scherm ging helemaal tekeer en sins dien dit. En town ging veder. Dus het word steeds hoger. Ik had is een keer 18% en mn scherm ging helemaal tekeer en ik had ongeveer 18%. Maar het werd steeds hoger en hoger dis het ging van 18 naar 25 van 25 naar 30 van 30 naar 50 en nu zijn we gebleven bij 50. Als dit gebeurd dan valt mijn tel ook uit. Ik heb al een andere batterij gekocht maar dat werkt ook niet.2e probleem.Mijn tel heeft rare afdrukken. Mijn tel tript weer en dan valt hij uit. Dan doe ik heb aan en dan zie ik opeens vand die rare afdrukken op mn telefoon ik zie een af druk van mn towtse bord en van nog iets maar ik weet niet wat dat is.En het derde probleem is.Dit gaat over google play. Als ik iets wil downloaden gaat het gewoon normaal maar als ik blijvoorbeeld soccer stars wil downloaden dan staat er dat er een fout is en staan er nummers en ik kom heel vaak dit berocht tegen: ‘paketbestand is ongeldig’. Ik vind deze problemen zo iritand dat ik geneigt ben om een nieuwe telefoon te koopen.als dit verholpen kan worden help me plzz er mee.Skype: jovan-vh

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6149
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 17 maart 2015
  • 00:12

Verplaatst naar Note-forum

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1054
  • Reputatie 10
  • 17 maart 2015
  • 16:22

Op basis van je stukje proza denk ik dat je toetsenbord en/of auto-aanvullen van slag zijn.

Graag duidelijke omschrijving. Nu begrijp ik niets van je problemen.

Een Screenshot kan een hoop verduidelijken.

Bewerkt (17 maart 2015 16:28) | onduidelijke storing of eigen fout

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren