Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Anita66

Anita66

• Lid sinds 03 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 november 2013
  • 14:12

Vanmorgen kreeg ik melding dat een update gedraaid moest worden. Ik heb (te snel) op akkoord gedrukt en mijn telefoon begon van alles binnen te halen. Ik kreeg een melding over talk back (oid) en daarop heb ik ook bevestigend beantwoord. Na deze actie kan ik niet meer ‘vegen’. Mijn beveiliging moet ik nu omzeilen door de knopjes in te drukken. Lastiger is dat ik mijn telefoon niet meer kan opnemen en dat ik niet bij een volgend scherm kom omdat het ‘vegen’ het niet meer doet. Ik kan ook niet de bovenbalk ‘uitklappen’ om zodoende bij meldingen te komen.
Geen idee of dit aan de update of aan de talk back ligt. Weet ook niet wat ik nu moet doen behoudens een nieuwe telefoon kopen. Met veel pijn en moeite heb ik mijn vergrendelscherm akkoord gekregen en heb ik mijn telefoon kunnen laten doorschakelen naar een andere telefoon. hiervoor moet ik eerst een knopje aanraken en daarna dubbelklikken op hetzelfde knopje om die knap te activeren.
Word hier helemaal droevig van. Wie herkent dit en weet wat mij te doen staat?
Batterij eruit, opnieuw opstarten en zo heb ik allemaal al geprobeerd.
HELP….

Anita66

Anita66

• Lid sinds 03 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 november 2013
  • 17:31

NA veel op het internet gespeurd te hebben bleek het inderdaad aan de talkback te liggen. Wat een rotsysteem. Met veel proberen heb ik eindelijk de talkback uit kunnen zetten en nu heb ik weer een ‘normale’ telefoon.
Ik begrijp dat dit voor blinde mensen is gemaakt maar ik was erg blij dat ik kon zien wat ik deed, had al moeite genoeg om dit voor elkaar te krijgen.
en blinde mensen moeten toch ook de telefoon opnemen? Snap niet waarom dit zo gemaakt is. Maar goed, mijn telefoon doet het weer.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren