Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Ropie58

Ropie58

• Lid sinds 14 februari 2012
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2013
  • 05:17

Beste mensen,

Ik heb alweer enige tijd met volle tevredenheid “SweetRom 5” op mijn telefoon (Samsung Note GT-N7000) gedraaid onder Android JellyBean. Juist vanwege mijn volle tevredenheid over deze JB-versie heb ik dit eigenlijk altijd zo gelaten. Momenteel kan ik even niets meer doen, omdat mijn telefoon, gelukkig onder garantie, alweer enige weken bij een reparatiecentrum van Samsung ligt; de (frustrerende) details zal ik jullie besparen…

Omdat ik over de e-mail ook wel weer steeds berichten kreeg over nieuwe “SweetRom”-versies, wil ik mij er weer eens een beetje in gaan verdiepen, zodra ik mijn GT-N7000 weer in mijn bezit heb. De laatste keer hebben jullie mij ook grandioos geholpen en dus leg ik mijn vragen maar weer eens neer in dit forum.

Zijn jullie alweer bekend met de laatst werkende Android versie die op mijn Samsung Note probleemloos zou kunnen draaien? Kan ik dan misschien al denken aan Android JellyBean 4.2.2 of mogelijk al JB 4.3? En zo ja, zijn jullie dan misschien ook bekend welke SweetRom-versie ik daaraan probleemloos zou kunnen koppelen? Uiteraard moet ik mijn toestel straks eerst weer rooten. Zit daar dan inmiddels ook weer een nieuwe procedure of nieuwere root-software aan gekoppeld?

Ik hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen. Uiteraard heb ik ook gekeken naar de laatste versies, maar ik zie soms door de bomen het bos niet meer. Ik ben natuurlijk niet slim bezig als ik zou proberen om het wiel opnieuw uit te vinden terwijl de kennis bij jullie wellicht al voorhanden is…

Zijn jullie misschien ook bekend met de exacte locaties (URL's) van de juiste software-versies (JB in combinatie met SweetRom) die ik zou moeten downloaden om mijn toestel goed en snel op de laatste softwareversies te kunnen laten werken? Wellicht dat jullie deze locaties aan mij zouden willen meldden?

Uiteraard sta ik open voor jullie tips en adviezen. Ik hoop spoedig van jullie te mogen horen.

B.v.d.

Groeten,

Rob.

Bewerkt (11 oktober 2013 05:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren