Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

CDJ

CDJ

• Lid sinds 28 juli 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 7 september 2013
  • 11:08

Hai,

Sinds kort kan mijn note geen verbinding meer maken met sommige wifi netwerken. Wanneer ik een wifi netwerk in de lijst aanklik om verbinding mee te maken, krijg ik het scherm van het invoeren van het wachtwoord. Dit doe ik dan en dan krijg ik meteen onderstaand aan het wifi ‘adres’ een melding; opgeslagen, beveiligd. Het adres staat dan vast in mijn lijst, alleen maakt er geen verbinding mee. Het maakt niet uit als ik het adres weer uit de lijst wis en opnieuw toevoeg of het toestel aan en uit zet. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? Het gaat namelijk om wifi thuis, erg fijn.

Alvast bedankt!

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5988
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 7 september 2013
  • 12:43

misschien een stomme vraag, maar weet je zeker dat je het juiste wifi wachtwoord invult?

CDJ

CDJ

• Lid sinds 28 juli 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 8 september 2013
  • 00:07

nanders
misschien een stomme vraag, maar weet je zeker dat je het juiste wifi wachtwoord invult?

Ja, heb de laptop ernaast gepakt en beide (met toon wachtwoord aanvinken) hetzelfde wachtwoord ingetypt, waarna de laptop verbinding had, en de telefoon zoals bovenstaand reageerde.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren