Naar content
Trending apps
  • LG Pocket Photo

• LG Call for Android Wear

• Package disabler pro for LG

• Smoke G3 live achtergrond

• X Launcher for Xperia

• Display Brightness for Wear

• LG 360 CAM Manager

Trending games
    Trending smartphones
    • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
    • LG G Pad

• LG G Pad 7.0

• LG G Pad 8.3

strike

strike

• Lid sinds 02 september 2013
    • Berichten 1
    • Reputatie 0
    • 2 september 2013
    • 16:16

Ik heb een Samsung galaxy note GT-N7000, en een tijdje terug zei een vriend van me dat ik beter even niet kon updaten naar de volgende android versie, wat denk ik 4.1 was. Dus dat heb ik een tijdje uitgesteld. toen ik het eenmaal wou doen zei hij “verbinden met server” en waren er geen updates (ook al zat ik op 4.0.1/2/3). Verder niet veel aandacht aan besteed.

Deze ochtend stond ik op en toen gaf mijn telefoon aan geupdate te zijn, en dat ik nog de algemene voorwaarden moest accepteren. Dus dat deed ik. Maar toen waren er allerlei dingen mis. Allereerst, mijn android versie is nog steeds 4.0.3…Mijn lock scherm doet het niet. Als ik lock en dan op een knop druk gaat het scherm gewoon weer aan, ook al zet ik in de instellingen dat het een code, vegen oid moet zijn. Verder zijn al mijn contacten weg, behalve de 4 die ik op mijn simkaart had staan (staan ook niet “verborgen” oid). Scherm draaien en gps stond aan en wifi uit, dit had ik niet zo achtergelaten. Als ik de aan/uitknop inhoud dan staan er alleen uitschakelen en opnieuw opstarten. Mijn achtergrond was ook veranderd naar de basisachtergrond. Op een of andere manier is swype ook weg. Verder doen al mijn apps het gewoon en de meeste contacten heb ik gelukkig wel op whatsapp, al staat daar nu alleen een nummer. Ook heb al mijn foto's en bestanden nog.

Als ik voor software-update ga staat er nog steeds dat er geen nieuwe beschikbaar zijn.

Ik kan hier echt geen taart van bakken. Wat is er gebeurd en wat moet ik doen?

Met vriendelijke groet,

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
    • Berichten 6160
    • Reputatie 180
    • AdminAdmin
    • 2 september 2013
    • 16:57

Geen Algemene Androidvraag en dus verplaatst naar Galaxy Note-Forum

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren