Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Leon10

Leon10

• Lid sinds 02 november 2009
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2013
  • 08:51

Nu mijn accu het begeven lijkt te hebben (flikkerend scherm, verkeerde aanduiding batterijcapaciteit, uitvallen Note) ben ik aan het kijken naar een goede vervanging. Heeft het zin een accu van 5000 mAh aan te schaffen? Wordt de gebruiksduur dan verlengd? En heeft dit geen nadelige gevolgen voor de Note?
Verder vraag ik mij af of ik persé een originele accu aan zou moeten schaffen. Maakt het uit als het een accu van een ander merk is?

Alvast bedankt voor de reacties.

arieos

arieos

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 283
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2013
  • 21:01

Het is zeker de moeite waard ik doe nu 2 dagen met de batterij met een gemiddelde screen on tijd van 3 uur per dag en dan is de batterij als nog niet leeg. Het enige nadeel wat je heb is dat een 5000 mah batterij aan de dikke kant is waardoor het toestel dikker en zwaarder wordt, het is niet heel erg het went snel

Leon10

Leon10

• Lid sinds 02 november 2009
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2013
  • 08:49

Wil dat ook zeggen dat ik de cover die ik nu heb (originele cover waaraan het achterkantje van de Note vastzit) niet meer past?

caravia_asterix

caravia_asterix

• Lid sinds 19 april 2012
  • Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2013
  • 18:36

heb z'n 5000 mAh batterij aangeschaf enkele weken geleden, zeer tevreden over, zit cover bij omdat je GSM inderdaad te dik is geworden voor de gewone covers
de geleverde cover bezit ook een handige voet zodat je je GSM makkelijk als een staander kan zetten

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren