Naar content
Trending apps
  • LG Pocket Photo

• LG Call for Android Wear

• Package disabler pro for LG

• Smoke G3 live achtergrond

• X Launcher for Xperia

• Display Brightness for Wear

• LG 360 CAM Manager

Trending games
    Trending smartphones
    • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
    • LG G Pad

• LG G Pad 7.0

• LG G Pad 8.3

trevorv

trevorv

• Lid sinds 09 juni 2013
    • Berichten 2
    • Reputatie 0
    • 9 juni 2013
    • 19:55

Hallo,

Het toetsenbord van mijn Galaxy Note N7000 loopt wel eens vast als ik wil typen. Als ik een bericht wilt typen verschijnt (zoals gewoonlijk) het qwerty-toetsenbord. Als ik wil typen of swypen gebeurt er helemaal niks. Ook heb ik wel eens dat het toetsenbord helemaal niet tevoorschijn komt, en er alleen een zwart vak te zien is waar het toetsenbord hoort te staan.
    De enigste manier om dit probleem te verhelpen is, voor zover ik weet, mijn mobiel opnieuw opstarten.
    Als dit één keer in de week gebeurt vind ik het niet heel erg, maar het gebeurt wel eens een stuk of vijf keer op een dag! Soms heb ik er een week geen last van.
    Ook merk ik, als dit probleem zich voordoet, mijn batterij snel op raakt.

Weet iemand hoe het komt dat het toetsenbord vastloopt, en hoe dit te verhelpen is?
    Ik heb bijna 0% verstand van dit soort dingen, dus graag niet al te moeilijke taal

Alvast bedankt voor de moeite!

Groeten,

Trevor

Renate1970

Renate1970

• Lid sinds 15 februari 2010
    • Berichten 225
    • Reputatie 0
    • 28 juni 2013
    • 16:07

Misschien helpt het als je terug gaat naar fabrieksinstellingen. Ik weet het is niet leuk maar misschien is dan wel het probleem verholpen.

Samsung Galaxy S7 Edge

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren