Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ropie58

Ropie58

• Lid sinds 14 februari 2012
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 24 april 2013
  • 16:48

Beste mensen,

Ik heb gisteren mijn Note-I (GT-N7000) succesvol geupdate met deAndroid"SweetROMV6 LSF". Eerder al, had ik hem al geupdate met de Android Jelly Bean 4.1.2 software. Uiteraard moet ik er wellicht nog een beetje mee leren spelen en het ziet er allemaal gelikt uit. Ik denk er nu wel vanuit te mogen gaan, alhoewel de Note-I wellicht iets minder power onder de motorkap heeft, dat de beide toestellen softwarematig (zowel qua apps als besturingssoftware) nagenoeg identiek zijn aan elkaar. In die zin hoop ik ook dat de Note-II gebruikers hun gedachten even over mijn probleem willen laten gaan.

Mijn probleem is als volgt:

Zodra ik met “S Voice” wil werken, en ik iets inspreek, dan geeft het programma aan “No network connection, connect to networks and try again” - terwijl ik gewoon op het
WiFinetwerk zit. Tijdens het inspreken zie ik ook NIET dat mijn opdracht binnenkomt; ik zie dan ook geen flikkerende achtergrond bij het microfoontje op mijn scherm.

Het gekke is, dat als ik een zoekopdracht inspreek via google op de Note, dan wordt deze wél gewoon uitgevoerd. En ook vanuit “Spraakrecorder” kan ik gewoon gesprekken opnemen. In “S Note” daarentegen, lijkt het opnemen van gesprekken dan weer niet te lukken. Zodra ik gebruik maak van het “speaker”-symbool bovenin de werkbalk van de notitie, en vervolgens het virtuele rode “opnemen”-knopje onder “Spraakmemo” indruk, gebeurt er niets. Het opnemen van een gesprek binnen de notitie middels het“speaker”-symbool op het toetsenbord, lukt dan weer wel.

Ik hoop dat dit alles een kwestie is van een of meerdere (mogelijk) foutieve instellingen die ik zou kunnen hebben gemaakt. Kunnen jullie (mogelijk als gebruiker van de Note-II) mij misschien verder helpen?

Ik hoor graag van jullie.

B.v.d.

Groeten,

Rob
o_O

Bewerkt (24 april 2013 16:48)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 24 april 2013
  • 17:00

Vragen over s-voice en Galaxy Note zijn niet echt Algemene vragen over Android zoals te lezen valt in dit topic.
Daarom verplaats naar Samsung Galaxy Note.

Bewerkt (24 april 2013 17:00)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Imacbrielle

Imacbrielle

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2013
  • 13:38

s voice werkt niet op de gt-n7000 vanwegen bepaalde limitaties

Bewerkt (6 mei 2013 13:38)
Ropie58

Ropie58

• Lid sinds 14 februari 2012
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2013
  • 18:59

Imacbrielle;404294
s voice werkt niet op de gt-n7000 vanwegen bepaalde limitaties

Gelukkig kan ik jouw mening inmiddels tegenspreken.S Voice werkte inderdaad niet bij de eerder door mij geinstalleerde update "GT_N7000_SweetROM_V6_base_LSF“. Waarom ik het gedaan had weet ik niet, maar iets zei mij om het eens te proberen met iets eerder uitgekomen ”GT_N7000_SweetROM_V5_base_LSF.

En met déze eerder uitgekomen SweetROM (V5) werkt S Voice wél! Óók in S Note zijn hiermee de problemen voorbij en werkt alles als een zonnetje.

Dus wie het wil proberen, gewoon doen! :thumbs:

Groeten,

Rob.

Bewerkt (6 mei 2013 18:59)
mikeappelman

mikeappelman

• Lid sinds 28 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2013
  • 16:14

gisteren note gt-n7000 met laatste software geupgradet.probleem nu dat de batterij als een malle leeggetrokken wordt binnen paar uur.
zie wel dat bij instellingen-batterij dat daar de exchange -services 48 % verbruikt maar wat ik ook doe krijg het niet weg

iemand tips

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren