Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OPPO Reno 10x Zoom

• Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Harrie_V12

Harrie_V12

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2013
  • 20:59

Hallo allemaal,

ik heb altijd origineel gedraaid op m'n Note, maar na update JB viel hij telkens uit, nadat het scherm begon te flikkeren.
na opnieuw starten gaf hij dan minder of lege batterij en viel weer uit.
zo kwam ik hier en heb wat geflasht en geprobeerd, maar uiteindelijk bleek dat m'n batterij gewoon overleden was.

door dit gedoe wel een beetje nieuwsgierig geworden naar leuke extra's.
is er een ROM die;
- alles kan wat JB kan
- minstens even stabiel draait
- geen extra batterij vreet
- en die ook het homescreen in landscape kan zetten?

en welke kernel heb je hier evt. voor nodig?

heb wat gezocht op custom rom enz. maar zag geen duidelijk overzicht, misschien kan iemand van jullie me er aan helpen?

Gr. Harrie

Bewerkt (21 mei 2013 14:18)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2013
  • 21:05

Kijk eens op XDA. Succes, want er is heel veel!

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

wntr

wntr

• Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2013
  • 21:14

Inderdaad. op xda heb je een draadje (Galaxy Note GT-N7000 Android Development - xda-developers) met daarin diverse roms gebaseerd op de xxlsz rom. Je hebt bv de ultimate-rom of de sweet-rom of de pristine-rom. Allemaal net even anders met diverse mods in verwerkt.
Ik heb ze allemaal geprobeerd maar draai nu de stock deodexed van eybee1970. Speciaal de deodexed genomen omdat je dan veel mods kunt kiezen en instaleren. Wat betref de kernels is er eigenlijk 1 echt safe en dat is die van PhilZ. Je zo ook kunnen kiezen voor de speedmod-kernel van hardcore maar die is met versie K5-2 niet echt stabiel. Versie K5-1 daarentegen is super stabiel.

Harrie_V12

Harrie_V12

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2013
  • 09:03

hoi wntr,

heb even op xda gesnuffeld, daar staat echt veel ja.
wat me niet helemaal duidelijk werd, is of je met die versie van eybee ook je homescreen kan kantelen?
als dit wel kan, zou je dan de links naar de juiste versie van rom en mod's hier willen plaatsen?
Philz heb ik al

hartstikke bedankt

wntr

wntr

• Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2013
  • 12:14

De links staan toch heel duidelijk in de OP van het draadje. Ook hoe je deze rom moet flashen. VOOR de flash eerst de JB-bootloader flashen en na de rom-flash de laatste versie van PhilZ-kernel. Let wel op dat je een wipe-safe-kernel hebt voor je gaat wipen!!!TouchWiz-launcher ondersteunt geen homescreen-rotation. Je zal dus een andere launcher moeten instaleren of deze app (https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.fameit.rotate).

Al het flashen doe je in recoverymode en na iedere flash rebooten. (de zip-bestanden op je sd-kaart zetten en in recoverymode flashen)
1 Flash safe-kernel van PhilZ.
2 Flash JB-bootloader.
3 Fullwipe in recovery en Eybee's rom flashen.
4 Flash PhilZ laatste safe-kernel.
5 Flash de mod's die je wilt gaan gebruiken.

Er is nu wel een mod voor deze rom met homescreen rotation. Ik heb deze ook geflashed en werkt super. (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2209269)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren