Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

DragonRX

DragonRX

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 20:35

Hallo daar,,

Heb het forum een beetje doorgelezen maar mijn fout kom ik niet echt tegen misschien kunnen jullie me helpen…

Het probleem is als volgt: Ik Heb een Samsung Galaxy note (GT-N7000) en ik was zat van de firmware die erop stond (ics) en ik niet langer wou wachten op de officiële update naar Jellybean, Dus maar de Jellybean versie van de Duitse Samsung erop gegooid via Odin. naja prima werkte allemaal wel goed, en naja nu raad je het al net nadat ik dit allemaal gedaan heb kwam een dag later de Nederlandse versie online.. nou oke alles weer terug gezet naar de Nederlandse ICS en vervolgens via KIES de officiële update van Jellybean geïnstalleerd. Dikke prima alles werkt na behoren op 1 ding na!!

en dat is me WIFI, Overal waar ik ben heb ik gewoon WIFI thuis, op school, in de trein noem maar op, behalve op werk… Iedereen kan gebruik maken van WIFI en hun dingen downloaden via de Playstore enz of op internet met hun telefoon behalve ik…Terwijl ik voorheen wel gewoon gebruik kon maken van de WIFI, maar sinds de update niet meer… Hij geeft wel aan dat hij verbonden is met WIFI, en de pijltjes gaan ook op en neer (zoals hij doet met verbinding maken) Ik snap er helemaal geen donder van. Hebben jullie een idee wat er aan de hand kan zijn?

En wat ik al zei de enige plek waar hij dit doet is bij mij op werk verder doet hij het overal (thuis, trein, vrienden)

Bewerkt (21 mei 2013 14:04)
wntr

wntr

• Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 20:42

Als je wifi overal goed werkt behalve op je werk dan denk ik dat je beter naar de router-instellingen op je werk kan kijken. Wat voor beveiliging, heb je wel de juiste key ingevoerd?

DragonRX

DragonRX

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 20:48

Ja ik heb wel het juiste wachtwoord ingevoerd en de instelling zijn ook wel correct lijkt mij, want alleen ik heb dit probleem

wntr

wntr

• Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 21:10

Dus omdat alleen jij het probleem hebt op je werk zijn jouw instellingen juist??!! Er zijn eigenlijk 2 mogelijkheden.
1. Je instellingen zijn niet goed of 2. er is iets gewijzigd aan de router-instellingen op je werk.

Bewerkt (21 mei 2013 14:05)
DragonRX

DragonRX

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 22:39

Ik zal de instelling van de router eens nagaan, de instelling op me telefoon lijken me wel correct… Je voert het wachtwoord in en de rest gaat normaal gesproken dan automatisch toch.. Tenminste zo gaat het altijd bij het verbinden van een wifi verbinding. zou niet weten wat voor instelling er op de telefoon anders zou zijn dan anders, zou je dit misschien kunnen verwoorden?

wntr

wntr

• Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2013
  • 07:52

Heb je algeprobeerd om je netwerk van de zaak te “vergeten” en daarna weer te laten connecten?

DragonRX

DragonRX

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2013
  • 14:14

Ja ook geprobeerd heb zelfs de telefoon helemaal leeg gegooid hard reset gedaan niets hielp… Maar heb dit probleem al eens eerder gehad thuis met mijn htc hd2 toen was het gewoon resetten batt eruit en opnieuw opstarten en klaar probleem opgelost. Maar dat gaat nu dus nie op :p

RTriple

RTriple

• Lid sinds 19 juni 2012
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2013
  • 10:09

Gekke vraag, maar als je het wachtwoord typed, is de eerste letter dan een hoofdletter?
Dit had ik een keer en kon het maar niet goed krijgen, totdat ik zag dat ik een hoofdletter invulde.
Ruud

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren