Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Jacq86

Jacq86

  • Lid sinds 17 januari 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 12 maart 2013
  • 17:47

Hoi Allemaal,

Ik heb een vraag voor jullie!
Ik heb een galaxy note, deze is meerdere malen ter reparatie aangeboden bij A.
A. geeft aan de klachten niet te zien (vlek op het scherm in vorm van een ei bij rekenmachine, strepen in beeld na ophangen telefoon, foto's zijn blokkerig en het zwart is niet meer zwart) nu heb ik mijn telefoon opgestuurd naar bedrijf B.

Bedrijf B heeft aangegeven dat de problemen wel zichtbaar zijn maar niet erg duidelijk, dat ze duidelijk zijn bij lage batterij heeftvolgens hun te maken met de Batterij Besparings Modus.

Nu is mijn vraag of iemand van jullie hier ook last van heeft??

Alvast bedankt voor de reacties!

Bewerkt (21 mei 2013 13:58)
wntr

wntr

  • Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • #2
  • 12 maart 2013
  • 17:57

Sory hoor maar volgens mij word je zowel door A als B met een kluitje het riet ingestuurd. De problemen die jij beschrijft lijken mij heel duidelijk een hardware probleem met je scherm. Met andere woorden je scherm/display is onderweg naar de eeuwige displayvelden.

Bewerkt (21 mei 2013 13:58)
Jacq86

Jacq86

  • Lid sinds 17 januari 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 13 maart 2013
  • 21:38

wntr, bedankt voor je reactie.

Ik heb van bedrijf B inmiddels een schade rapport gekregen (had contact met hun opgenomen voor second opinion) en in dit rapport staat aangegeven:

Het probleem ligt mogelijk aan de power safe functie. Er zat een schroef los in het toestel. Onder de batterij en op de backcover zitten stickers die niet bij ons bekend zijn watmogelijk kan duiden op niet originele onderdelen of procedures.

ben in gesprek met mijn jurist wat nu verder, maar ik ben dus eigenlijk benieuwd of er meer mensen zijn die deze problemen hebben?? ik kan er niks over vinden op internet namelijk!

Bewerkt (21 mei 2013 13:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren