Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

  • Microsoft Surface Duo

  • OnePlus 7T Pro

  • Nokia 7.2

  • Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

beckc00

beckc00

  • Lid sinds 11 juli 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #1
  • 8 maart 2013
  • 20:23

Heden middag mijn Note geupgrade naar Android 4.1.2
Sindsdien krijg ik mijn mobiel internet niet meer geactiveerd op mijn Note

Mijn provider is Holland Nieuwe, na de update dien je altijd opnieuw je APN in te stellen bij deze provider.
Heb dit inmiddels een aantal keer gedaan gevolgd door een reboot, echter zonder resultaat.
Ik woon in de buurt van Belgie , dus heb handmatig een belgische provider gekozen, data roaming aangezet echter ook dan werkt het niet.

Lijkt dus niet een “provider” probleem te zijn.

Wie kan me adviseren

Bewerkt (21 mei 2013 13:55)
wntr

wntr

  • Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • #2
  • 8 maart 2013
  • 20:52

Al contact opgenomen met de helpdesk van HN??

Bewerkt (21 mei 2013 13:55)
beckc00

beckc00

  • Lid sinds 11 juli 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #3
  • 8 maart 2013
  • 21:05

Ja dat heb ik, die laten je twee of drie keer de handelingen uitvoeren zoals ze ook uitvoerig beschreven staan op hun site, en daarna word je door verwezen naar een “telefoon winkel”

Bewerkt (21 mei 2013 13:55)
rvd1969

rvd1969

  • Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • #4
  • 8 maart 2013
  • 21:09

Instellingen> meer instellingen> mobiele netwerken> netwerkoperators> automatisch selecteren. Als het goed is moet je weer verbinding krijgen.

Bewerkt (21 mei 2013 13:55)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

beckc00

beckc00

  • Lid sinds 11 juli 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #5
  • 8 maart 2013
  • 21:15

Hallo rvd1969, was het maar zo simpel
Maar dat heb ik echt al geprobeert, ik heb gewoon verbinding met het netwerk van mijn provider, echter ik krijg mijn mobiele data verbinding niet werkend.

Bewerkt (21 mei 2013 13:55)
wntr

wntr

  • Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • #6
  • 8 maart 2013
  • 21:33

instellingen / gegevensgebruik / mobiele gegevens aangevinken.

Bewerkt (21 mei 2013 13:55)
beckc00

beckc00

  • Lid sinds 11 juli 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #7
  • 8 maart 2013
  • 21:44

Hallo wntr, ook deze instelling staat goed

Bewerkt (21 mei 2013 13:55)
wntr

wntr

  • Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • #8
  • 8 maart 2013
  • 21:56

Er van uitgaande dat je een simlockvrij toestel hebt. Doe eens een simkaart van een familielid/vriend/kennis in je telefoon. Als dan wel alles goed werkt moet je een nieuwe simkaart aanvragen.

Bewerkt (21 mei 2013 13:55)
beckc00

beckc00

  • Lid sinds 11 juli 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • #9
  • 8 maart 2013
  • 22:01

Dat is inderdaad een optie die ik nog niet heb kunnen uitproberen, ga ik zeker doen, houd je op de hoogte.

Bewerkt (21 mei 2013 13:55)
Renate1970

Renate1970

  • Lid sinds 15 februari 2010
  • Berichten 225
  • Reputatie 0
  • #10
  • 9 maart 2013
  • 06:55

Hier KPN en geen problemen mee.q

Bewerkt (21 mei 2013 13:56)

Samsung Galaxy S7 Edge

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren