Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

GS1000SP

GS1000SP

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2013
  • 13:26

Heb vanmorgen vroeg 4.1.2 erop gezet en dat werkt goed... Totdat ik mijn S-Noteje ging openen die ik met een password beveiligd had. Ogenschijnlijk heeft de nieuwe versie van S-Note een password karakter limiet van 10 karakters, nu is mijn password groter en wil hij dus nu de memo niet meer openen...??? :o Dus ja Potjandorie nog eens aan toe...:mad: Wie weet hier een oplossing voor??? ;) Workaround mag ook. met andere woorden hoe kan ik een S-Note'je lezen op m'n PC wellicht? Alvast bedankt voor een vlot antwoord (als er ene is tenminsten) Lekkere developers weer daar in het verre Oosten............:cry:

Bewerkt (21 mei 2013 13:46)

I ride NO BIKE anymore… therefore I am….For SALE…

wntr

wntr

• Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2013
  • 19:29

Ik weet het niet hoor maar ik kan me niet voorstellen dat Samsung ineens denkt van "Goh...laten we in deze update even onze beveiliging veranderen zodat de oude beveilgde s-notes niet meer te openen zijn." Ik krijg het gevoel dat er een ander verhaal achter zit.

Bewerkt (21 mei 2013 13:48)
GS1000SP

GS1000SP

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2013
  • 20:39

Dan hoop ik toch echt dat er iemand is die dat andere verhaal kent en het me kan vertellen...:eek: Ik krijg als ik een S-Note beveilig nu bij karakter 7 te zien dat er nog 3 te gaan zijn etc.etc. Probeer maar eens...:thumbs: In de oude versie was dat niet en heb ik dus (hoe ongelukkig ook) een PW van 11 karakters :angel: eze is dus nu met geen mogelijkheid te openen in de nieuwe 10 karakter versie!!! Hou me dus aanvbevolen voor oplossing / workaround....;)

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 25 februari 2013
  • 20:52

Je oplossing is om 'even' terug te gaan naar je vorige versie, en je password(s) aan te passen, kun je daarna weer naar deze 4.1.2;). Een workaround was makkelijker, maar die zie ik zogauw niet.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

wntr

wntr

• Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2013
  • 20:57

Of even contact opnemen met de helpdesk van samsung nederland ([url=http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html#footContactUs1]contact us - Samsung[/url])

GS1000SP

GS1000SP

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2013
  • 17:34

Hahaha... Ja die oplossing had ik ook reeds bedacht... :D Wellicht in het weekeinde eens doen dan maar. Ook al een berichtje gestuurd naar de Servicedesk, dus ook daar loopt reeds een lijntje. Enneuhh, Peter, ja je onderschrift zal ik nodig hebben...;) In ieder geval bedankt voor het meedenken.:thumbs:

GS1000SP

GS1000SP

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2013
  • 20:27

Antwoord van Samsung zelf; Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung Note. U kunt het probleem wellicht oplossen door het toestel te resetten. U kunt gaan naar: instellingen - backup en terugzetten - standaard gegevens herstellen. Houdt u er rekening mee dat u gegevens kwijtraakt op het moment dat u de reset uitvoert. Het is daarom goed om van te voren de simkaart te verwijderen en een backup te maken van gegevens op uw telefoon die u niet kwijt wilt raken. Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website. Wordt toch altijd weer een beetje kriebelig van antwoorden in de trant van "wellicht" enzo...:cry: Klinkt mij te veel als "try and error (or suc6)...:p Afijn zal van het weekeinde wel eens proberen en als dat niet gaat zal ik wel ff terug gaan naar de vorige versie en dan m'n nootjes ff unlocken alvorens weer de Jellyzooi er op te gooien...;)... Pffff zat ik weer op te wachten ja...:D

Bewerkt (21 mei 2013 13:49)

GS1000SP

GS1000SP

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2013
  • 15:52

OK, eerst dus maar ff de Samsung solution gedaan (waarvan ik zeker wist dat die nie ging werken...) en dus helaas had ik gelijk...:cry: Toen gisterenmiddag maar ff de oude erop geflashed, jammerrrrr.... paar uur gedacht dat hij gebricked was aleen nog een Samsung naam en dat was IT...:o Afijn uren later na veel gehannes en geflash van diverse ROM's en wipe's eindelijk weer een beetje leven in het ding. Notejes uiteindelijk weten te openene ne dus m'n data gesafed. Tot 01.15 uur bezig geweest met het weer flashen van wat niewere versies en toen die lipe eerst maar eens ff te bed.:D Nu alweer sinds 09.00 uur bezig, 4.1.2 er weer op en toen ff snel m'n backup restoren, nou me ass... Uren aan de PC maar hij lijkt er niet door te geraken.:mad: Nogmaals alles gewiped (ook externe micro SD) en dus maar ff begonnen met het restoren van m'n Accountgegevens en Instellingen... Ook dus de eerste 2 heel snel een mooi groen vinkje en daarna wer uren niXXX... :shut: Weet iemand hoe lang een restore kan duren met zunnen Note?? Afijn zo maar weer ff alles wipen en dan maar gewoon installeren vanuit de Playstore... Pfff Wat is dit een moeizaam gevecht zeg. Dacht dat het allemaal zo mooi snel en vooral geautomatiseerd was tegenwoordig, heel mooi als alles werkt maar...:shy:

Bewerkt (21 mei 2013 13:51)

nam

nam

• Lid sinds 06 april 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 april 2014
  • 16:03

Yep

Bij mij ook niet meer en inderdaad het aantal karakters is aangepast.

Samsung heeft op afstand in mijn telefoon gekeken (echt) maar helaas.

Kan dus ook niet bij mijn S Note gegevens.

nam

nam

• Lid sinds 06 april 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 april 2014
  • 16:05

Hoi

Bij mij dito. Zwaar ****

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren