Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Chessindo

Chessindo

• Lid sinds 31 juli 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2012
  • 19:08

Kan iemand me hier uitleggen hoe ik kan resetten? Als ik bij instellingen>privacy ga dan krijg ik de melding dat ik eerst mijn samsung-account moet verwijderen, maar ik heb geen flauw idee hoe het moet en heb zelfs ergens gelezen op internet dat dat niet eens kon.

Reden dat ik dit wil doen is omdat ik te maken heb met ‘hijackbrowser’, waarschijnlijk omdat ik dat meegekregen heb met de app ‘mp3-downloader’. Hierdoor komt hij niet op mijn startpagina, maar steeds op een andere site. Het wissen van gegevens van internet (dus cache etc.) werkt niet. Heb die mp3-downloader natuurlijk ook gewist.. Ben zo'n beetje ten einde raad en heb hem nu pas 5 dagen, dus als iemand me kan helpen: alvast thx!

Terzijde: ik heb hem niet geroot en ben ook niet van plan om dat te gaan doen.

Bewerkt (24 april 2013 15:20)
z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2012
  • 19:25

Gelieve een iets duidelijkere titel te nemen dan Help. Je kan dit wijzigen door op Bericht bewerken te klikken en dan Meer opties. Ik heb overigens je zelfde thread in Algemeen verwijderd, omdat dit het juiste forumonderdeel is om deze vraag te plaatsen.

HBP

HBP

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2012
  • 20:18

Als het goed is kun je je account op deze manier verwijderen: menu - instellingen - account en synchr.instellingen - klik je Samsung account aan en druk op “wis account” Als het goed is,is nu je Samsung-account verwijderd en kun je 'm terug zetten naar fabrieksinstellingen ( factory reset ) .

Dus!

Chessindo

Chessindo

• Lid sinds 31 juli 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2012
  • 21:00

Bedankt, het is inmiddels gelukt om te resetten. Zie alleen dat dat virus/spyware/adware er nog steeds op zit, want ik kan nog steeds niet naar mijn startpaginaHij geeft steeds google aan als startpagina terwijl ik een andere site als startpagina heb ingesteld. Weet het nu ook niet meer. Kreeg er eerst last van doordat ik steeds op de site ‘searchmobileonline’ kwam en nadat ik instellingen>applicaties beheren>alle>internet> alles gewist had, krijg ik steeds zogenaamd google als startpagina. Krijg het er dus zelfs niet af na zo'n harde reset. Hopeloos. Maar ik zal daar wel een nieuw topic voor openen.

Andre_de_Raad

Andre_de_Raad

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2012
  • 21:03

Zie dat het is gelukt, fijn dat we elkaar kunnen helpen. Succes…

Chessindo

Chessindo

• Lid sinds 31 juli 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2012
  • 21:13

Ja bedankt, heb nu maar een nieuw topic opgestart. Wat een problemen vandaag!

Milo026

Milo026

• Lid sinds 22 juni 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2018
  • 12:28

Hey allemaal, ik heb zelf ook een probleem met mijn Samsung Galaxy J3 6 ik probeer mijn mobiel al een tijdje terug te zetten naar Fabrieksinstellingen alleen dat lukt totaal niet! Normaal als je na < instellingen gaat en daarna < backup maken en terugzetten gaat < dan zie je helemaal onderin fabrieksgegevens herstellen staan en als je die indrukt kan je mobiel resetten. Nu komt het leuke daarvan ik kan niet op fabrieksgegevens herstellen drukken alle letters van alle opties zijn zwart behalve die van fabrieksgegevens herstellen die zijn grijs en die kan je niet indrukken op geen enkele manier. Nu heb ik ook al de mobiel op de ouderwetse manier geprobeerd te resetten <VolumeKnop + Home Button + Power button indrukken dan krijg je een scherm van android en staat bij dat je alles kan wissen en na fabrieksinstellingen gaat daar hoor je op te drukken en dan zal je een scherm moeten krijgen van yes or no of je alles wilt wissen maar steeds als ik erop druk krijg ik dat scherm van yes or no ook niet! De mobiel start dan opnieuw op en nog steeds staat alles op mijn mobiel. Weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg de mobiel terug te zetten na fabrieksinstellingen ik heb namelijk een nieuwe mobiel en wil deze aan mijn broertje geven

Monique1

Monique1

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 101
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2018
  • 13:46

Hey allemaal, ik heb zelf ook een probleem met mijn Samsung Galaxy J3 6 ik probeer mijn mobiel al een tijdje terug te zetten naar Fabrieksinstellingen alleen dat lukt totaal niet! Normaal als je na < instellingen gaat en daarna < backup maken en terugzetten gaat < dan zie je helemaal onderin fabrieksgegevens herstellen staan en als je die indrukt kan je mobiel resetten. Nu komt het leuke daarvan ik kan niet op fabrieksgegevens herstellen drukken alle letters van alle opties zijn zwart behalve die van fabrieksgegevens herstellen die zijn grijs en die kan je niet indrukken op geen enkele manier. Nu heb ik ook al de mobiel op de ouderwetse manier geprobeerd te resetten
Goedemiddag,

Je kan het ook proberen door smartswitch op je computer te instaleren > telefoon er aanhangen > of hier via resetten of de software opnieuw er op zetten dan gaat hij ook terug naar fabrieksinstellingen en is eigenlijk echt alles ook weer clean. Succes!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren