Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

suusjegrond

suusjegrond

• Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 22 september 2012
  • 09:35

Nee helaas werkt dit niet en ik ei ben helemaal vergeten dat te melden! Dus nu wel een nieuw moederbord maar helaas wel nog een kapotte microfoon! Geen zin om hem weer weken kwijt te zijn!

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
microfoonstuk

microfoonstuk

• Lid sinds 13 januari 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2016
  • 13:50

Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat mijn microfoon dus niet meer werkt… Ik kreeg telefoon en ze konden me niet horen… Valt zoiets onder de garantie en hoe moet ik dit nu aanpakken..?!
Goedendag suusjegrond ik heb dezelfde problemen gehad met mijn HTC desire HD. Het volgende heb ik gedaan om het op te lossen. Pak je telefoon en loop de onderstaande stappen: 1) Ga naar instellingen 2) Ga daar naar Draadloos en netwerken 3) Ga daar weer naar Mobiele netwerken 4) Bij de optie Netwerkmodus kies je "Alleen gsm" Ik kon daarna zonder mijn mobiel te resetten gelijk gebruik maken van de microfoon. Het lijkt er op dat sinds een software upgrade dit ontstaan is bij mij. Misschien is het bij jouw ook het geval. Probeer dit en laat ons weten of het geholpen heeft.
 JA HOI DIT WERKT HELAAS NIET

microfoonstuk

microfoonstuk

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2016

Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat mijn microfoon dus niet meer werkt… Ik kreeg telefoon en ze konden me niet horen… Valt zoiets onder de garantie en hoe moet ik dit nu aanpakken..?!
Goedendag suusjegrond ik heb dezelfde problemen gehad met mijn HTC desire HD. Het volgende heb ik gedaan om het op te lossen. Pak je telefoon en loop de onderstaande stappen: 1) Ga naar instellingen 2) Ga daar naar Draadloos en netwerken 3) Ga daar weer naar Mobiele netwerken 4) Bij de optie Netwerkmodus kies je "Alleen gsm" Ik kon daarna zonder mijn mobiel te resetten gelijk gebruik maken van de microfoon. Het lijkt er op dat sinds een software upgrade dit ontstaan is bij mij. Misschien is het bij jouw ook het geval. Probeer dit en laat ons weten of het geholpen heeft.

microfoonstuk

microfoonstuk

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2016

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren