Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 6

• Xiaomi Mi A1

• Asus ZenFone Max Plus

• OnePlus 5T

• Samsung Galaxy A8 (2018)

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Sylvia_Galaxy_Note

Sylvia_Galaxy_Note

• Lid sinds 07 juni 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2012
  • 11:27

Beste allemaal,
Ik heb wat problemen met mijn galaxy note. Ik heb hem update vorige week en een factory reset gedaan. Werkte in eerste instantie prima, maar ik merk steeds meer probleempjes. Batterij wordt erg warm met intensief gebruik, batterij gaat ook sneller leeg dan voor de update en vanmorgen had ik iets vreemds… ik druk ook de home knop om te ontgrendelen, wordt mijn hele beeld groen gesleept. Heb hem niet geroot ofzo en ik heb geen virus erop. Dat heb ik al gescand.
Wie kan me helpen, was zo blij net de Note maar begin nu langzaam teleurgesteld te raken dat ik niet een ander toestel heb gehaald.. en natuurlijk bang dat er iets helemaal niet goed is..

Groetjes Sylvia

Bewerkt (24 april 2013 15:05)
edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2012
  • 13:35

Heb je de telefoon al eens opnieuw opgestart?
hoe simpel dit ook mag klinken het is wel vaak de oplossing voor dit soort zaken.

Heb je het daarna nog dan moet je dat weer even posten.

Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 216
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2012
  • 21:40

Problemen met de batterij heb ik niet, tenminste soms gaat hij sneller leeg dan anders. Maar ik vermoed dat dit een programma is. Als ik de Note opnieuw opstart, gaat de batterij weer lang mee.
Heb je misschien pas iets geïnstalleerd?

Ik heb ook af en toe problemen met het scherm, maar dit was al voor de update. Het beeld kan groen worden en out of sync (alsof je dubbel beeld hebt met allemaal lijnen en het beeld verloopt ook) als je het scherm aan zet. Even het scherm uit en aan zetten is voldoende. Ik ga ervan uit dat dit een Samsung Note probleem is. Video-glitch. In de ongeveer 8 maanden dat ik hem heb is het misschien 3 keer voorgekomen. Geen zin om hem daarvoor voor reparatie aan te bieden.

Sylvia_Galaxy_Note

Sylvia_Galaxy_Note

• Lid sinds 07 juni 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2012
  • 01:01

Ik heb mij. Toestel al een paar opgestart. Gaat daarna weer een poosje goed. Schermproblemen had ik id ook al voor de update. Volgens mij maak ik me teveel zorgen.. Bedankt voor de reacties in ieder geval.

Sylvia_Galaxy_Note

Sylvia_Galaxy_Note

• Lid sinds 07 juni 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2012
  • 10:35

Nou vanmorgen haal ik mijn note van de lader, telefoon/batterij helemaal warm…. is er een mogelijkheid de note weer in de ouder versie te zetten of is er een goede oplossing?

edtims

edtims

• Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2012
  • 16:55

Blijft maar een raar verhaal die update naar 4.0.
Ik herken jou problemen niet maar heb af en toe wel een vast loper.

Het lijkt of je telefoon niet in deep sleep komt. Je zou uit de playstore eens de app CPU Spy kunnen halen daarmee kun je zien of hij wel in deepsleep gaat.

Dit heb ik op een ander forum gevonden wat bij sommigen goed werkte.

"After experiencing extremely bad battery life and searching everywhere around the web for answers i have found a solution for wakelock problems that solved all my battery woes.
Thanks goes to the people that originally found these fixes.

This step stops the AudioOut_1 partial wakelock bug from keeping device in awake mode:

0.go to settings > sound and turn off touch sounds and screen lock sounds

These steps stop the kernel wakelock 100% problem:

1.turn on aeroplane mode
2.turn off device
3.take out battery for 10 seconds
4.turn on device
5.wait for everything to load
6.turn off aeroplane mode"

En houd moed het is echt een mooi toestel en als je kijkt op fora van andere telefoons zie je al net zo veel klachten misschien nog wel meer.

Maar het blijft raar dat samsung het maar niet voor elkaar krijgt om android bij de eerste update lekker te laten lopen meestal komt er na een tijdje nog wel weer een update om de kinderziektes te verhelpen.
Ik heb wel een speedmod kernel maar durf een custom rom nu even niet meer aan nadat ik mijn telefoon al gebrickt heb.
Gelukkig heb ik een nieuwe Note via verzekering.

Bewerkt (24 april 2013 15:06)
HTCAndroid

HTCAndroid

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2012
  • 20:10

Mogelijk een gedownloade app of widget die niet goed werkt met de update.

Bewerkt (24 april 2013 15:06)
ladycat

ladycat

• Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 19:35

ola

vandaag voor het eerst ook dat groen, heb de batterij eruit gehaald, kon en zag namelijk nix meer.
batterij erin en opnieuw opstarten, nu weer goed, had dit in 4 maanden nog niet eerder gehad.

ellen

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
edtims

edtims

• Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 16:42

Als je de aan/uit knop even lang vasthoud ongeveer 12sec start hij ook op nieuw op. Die functie doet het bijna altijd wel.
Dan hoef je de achterkant er niet af te trekken.

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
Erik63

Erik63

• Lid sinds 07 april 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2012
  • 10:43

Inmiddels na de update naar ICS ook twee keer een vastloper gehad bij het uit de slaapstand halen. Geen groen scherm maar dubbel beeld met een lichtgele waas er overheen die helderder wordt (ik heb schermhelderheid op auto staan). Draai op ICS 4.0.3 kernelversie 3.0.15 van 4 mei 2012. Reset via edtims methode.

Bewerkt (24 april 2013 15:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren