Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Soundfield

Soundfield

• Lid sinds 15 mei 2012
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2012
  • 12:51

dat zijn 3 opties die veel gebruiken!!! dus dan kan je verwachten, dat hij laag vermogen heeft op het einde van de dag.

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2012
  • 22:11

Kan niet meedoen met de poll omdat de batterij verbruik varieert. Ik heb 93 gedownloade apps en nu staat de batterij op 70%. Maar een paar dagen geleden was de batterij nu al onder de 20%, ook al gebruikte ik hem minder. Note opnieuw gestart en batterij gaat weer goed. Dus batterij gebruik is afhankelijk van vermoedelijk slecht geschreven apps die misschien niet goed acties afsluiten als ze op de achtergrond draaien, volgens mij niet de hoeveelheid. Hoewel de kans op meer slecht geschreven apps toeneemt bij het aantal applicaties. Ik heb jammer genoeg bij mij nog niet de boosdoener(s) gevonden voor de vele batterij gebruik.
Gezien de gemiddeld 6 updates per dag betekend dit dat in ongeveer 2 weken tijd al mijn apps wel een keer geüpdatet zijn (theoretisch). Dat is veel en duid volgens mij op slecht geschreven apps. 6 updates in 2 weken zou naar mijn inziens normaler zijn.

Bewerkt (24 april 2013 15:05)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren