Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2012
  • 13:16

Update je Galaxy Note zonder problemen van Gingerbread 2.3.6 naar ICS 4.0.3

Sints de update uit is zijn er veel problemen.

Ik wil jullie een uit leg geven hoe je dat kan doen zonder problemen

De Galaxy Note zit tot nu toe standaard op Gingerbread 2.3.6 en na de update op ICS 4.0.3
En dat is een hele om schakeling van Firmware de meeste app die je op je Note geïnstalleerd heb staat zijn dan ook voor Gingerbread 2.3.6 geïnstalleerd ,en geven dan ook problemen na de update,
Er kan van alles niet meer werken.
En je data is soms niet meer te zien (ze zijn niet van je toestel maar het veeg wat kennis omdat weer terug te krijgen) dat is jammer maar er zijn wel wat manieren om dat terug te krijgen.(Hier kan je dat zien voor je met alles begint)
En het toestel zelf kan van allerlei mankementen vertonen

Maar ik vind het belangrijkste dat je toestel goed werk nadat je de update gedaan heeft

Het eerste wat je doet is voor dat je een update gaan doen is een je Note weer terug brengen naar fabriek instellingen dus een factorij reset zo dat alles is zo als je hem gekocht had en daarna doe je de update.

De update kan je op verschillende manieren doen
1 via kies dat is software van Samsung dat je op je PC moet instaleren
2 via Kies air app
3 via OTA (software update) dat zit in je toestel
4 Via Odin wat ik zelf persoonlijk de beste manier vind
Hoe je dat kan doen vind je hier Update via Odin
Zodra je op één van de vier mogelijkheden dat gedaan heeft doe je voor de zekerheid weer fabriek instellingen dus een factorij reset
Weer op nieuwe opstarten en zet je Wi-Fi wachtwoord er weer in en je email account

Daar na ga je naar Play store en zet je apps weer terug op je toestel die kan je vinden bij mijn apps op Play store, omdat je daar met je google account je apps geregisterd heb staan wat je voor heen al geïnstalleerd had, dan hoef je niet te zoeken

En wat ik ook adviseert is, dat je al je contactpersonen van je sim kaart ff op je pc te zet via Kies of als je er zeker van wil zijn ze nooit meer kwijt wil raken, ze in je Google contactpersonen zetten via de websitemail van google.
Want zodra je weer je account in je toestel zet ,zijn die er gelijk ook weer.
Want bij een update of Flashen van een custom ROM wil het voor komen dat als je de sim kaar er in laat zitten al je contactpersonen kwijt bent .

Ik hoop dat jullie er mee geholpen zijn

Twijfel niet want je toestel gaat er op voor uit met de nieuwe update.(en een custom Rom is dan geen Issu meer)
Alles werkt sneller en je batterij gaat langer mee en ook je GPS werkt beter en ook je Wi-Fi word er beter van en zo zijn er nog wel wat punten waar door je die update kan doen, want het is wel de software waar alles apps voor gemaakt gaan worden.

En wat ik ook aanraad is je batterij te kalibreren
om te voorkomen dat die daarom heet wordt
Want na het update is dat wel verstandig om dat te doen.
Er zijn verschillen de app op play store daar voor de downloaden.
Zelf gebruik ik deze en hij werkt perfect op al mijnROMs.

Battery Calibration v1.2 (exclusive)
Battery Calibration v1.2 (exclusive) - xda-developers

Gr Taxi.Wil

Update voor de België en Luxemburg hier te vinden

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-note/34490-twijfels-update-4-0-3-a-9.html#post310480

Bewerkt (24 april 2013 15:01)

ladycat

ladycat

• Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 08:32

hallo

een vraag van toch wel een angsthaasje, ik heb geen nl toestel maar N7000XEULA1 kan ik dan bovenstaande ook zo doen, tis wl met nederlandse taal.

dank je

taxi341

taxi341

• Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 15:03

ladycat;310755
hallo

een vraag van toch wel een angsthaasje, ik heb geen nl toestel maar N7000XEULA1 kan ik dan bovenstaande ook zo doen, tis wl met nederlandse taal.

dank je
Ja hoor geen probleem

spljunkee

spljunkee

• Lid sinds 12 januari 2011
  • Berichten 420
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 16:39

HE Taxi,is er ook al een geode stabiele custom rom voor de N7000,en zou je deze aanraden?Groetjes Danny “spljunkee”

ladycat

ladycat

• Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 17:52

taxi341;310844
Ja hoor geen probleem

hoe kan ik hem op de fabrieks instellingen zetten?

ik ben echt een leek, heb in het boekje zitten kijken, alles doorgelopen in de instellingen, maar kan nix vinden

heb iets gevonden: T-Mobile.nl Toestelhulp
ellen

taxi341

taxi341

• Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 20:17

spljunkee;310871
HE Taxi,is er ook al een geode stabiele custom rom voor de N7000,en zou je deze aanraden?Groetjes Danny “spljunkee”

Zo dat is lang geleden hoe gaat die met jouw
ik heb weer van alles uit geprobeerd met de Note en ik deurf je best een stabiele custom rom aan te bevelen
Maar ik was een topic begonnen Met een lijst van custom rom,s die iemand graag wou overnemen maar ik twijfel nu of die dat nog gaat doen, hier de link daar naar toe http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-note/32771-samsung-galaxy-note-rom-april-2012-lijst.html
En de rom die ik je wil aan raden is deze AOKPMilestone 4hij is supersnel en stabiel en de battery is ook goed er zit geen tierelantijn aan.
Maar als je een rom wil hebben die ook gethemed is met mooie icoontjes moet je nog ff wacht want tot nu toe ben ik daar in nog geen goeie stabiele rom in tegen gekomen, want is het één weer goed daar in, is er wel weer wat anders wat niet goed werkt

Maar over een paar dagen ga ik mijn (eigen rom) af maken en komt die online, ik ben door ziekte ff op gehouden dat wist je waarschijnlijke wel
GR Wil

hoe kan ik hem op de fabrieks instellingen zetten?

ik ben echt een leek, heb in het boekje zitten kijken, alles doorgelopen in de instellingen, maar kan nix vinden
Je gaat naar instellingen en dan zoek je Privacy en dan standaardgegevens herstellen

ladycat

ladycat

• Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 23:27

ola

taxi bedankt voor je uitleg, het is me gelukt………………

ellen

coralfang1

coralfang1

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2012
  • 18:04

Na die EMMC bug zou ik wachten met terugzetten van fabrieksinstellingen aangezien je kernel besmet kan zijn en je dan je Note verwoest.. Ik twijfel exact om die reden of ik wel een update naar officiele ics zou doen. Want als het niet meevalt op ics en ik wil problemen verhelpen door te wipen dan gaat dat helemaal niet aangezien het risico op zo'n brick té groot is dan.

Bewerkt (24 april 2013 15:02)
taxi341

taxi341

• Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2012
  • 20:14

coralfang1;311644
Na die EMMC bug zou ik wachten met terugzetten van fabrieksinstellingen aangezien je kernel besmet kan zijn en je dan je Note verwoest.. Ik twijfel exact om die reden of ik wel een update naar officiele ics zou doen. Want als het niet meevalt op ics en ik wil problemen verhelpen door te wipen dan gaat dat helemaal niet aangezien het risico op zo'n brick té groot is dan.
Ik weet niet waar je het over heeft coralfang1

coralfang1

coralfang1

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2012
  • 20:18

taxi341;311702
Ik weet niet waar je het over heeft coralfang1

Hard Brick Bug on Galaxy S II and Note Leaked ICS Kernels | xda-developers -> daar vind je de informatie en links naar het XDA forum.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren