Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2223
  • Reputatie 20
  • 21 september 2012
  • 18:19

Nee wat jij zegt is niet waar. Hoe weet jij 100% zeker dat ze het niet hebben kunnen zien ?

Ik lees hier namelijk wel vaker berichten van telefoons die geroot zijn, teruggestuurd worden en vervolgens gratis weer gerepareerd worden. Dat jij hem gratis terug krijgt wil dus niet zeggen dat ze gezocht hebben naar de toestand van het apparaat.

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

suusjegrond

suusjegrond

• Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 200
  • Reputatie 0
  • 22 september 2012
  • 00:06

Oke ik weet niet 100% zeker dat ze het niet gezien hebben maar mij lijkt zo als het moederbord kapot is dat het moeilijk is om nog überhaupt iets ervan te zien!

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
Helin

Helin

• Lid sinds 22 maart 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2014
  • 21:59

wie kan mij helpen heb het zelfde probleem. hij hielp vast en heb vervolgens batterij uit gehaald, hij ging niet meer open.
hij zit al 2 dagen te zoeken op internet.. heb alleen N7000XXLT5_N7000XENLT1_XEN
N7000XXLT5_N7000XXLT3_N7000XENLT1_HOME.tar.md5.
wie kan me helpen.

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2014
  • 21:58

Hallo allen,

Dat wat Michel_79 is overkomen is mij dus nu ook overkomen.

Ik heb vandaag mijn S2 verkocht en er een Note 1 voor terug gekocht en die wilde ik net als de S2 werkend krijgen op Android 4.2.2 maar het liep helaas anders.

Via google zoeken naar de juiste cwm voor de Note in combinatie met KitKat.
Tot zover geen probleem alleen deed ik toen iets via Odin waar ik beter ff mijn hoofd bij kon houden en dat is de verkeerde cwm installeren. In plaats van die voor KitKat installeerde ik per ongeluk die voor de S2….die stond er van vanmiddag nog in omdat ik die nodig had om de S2 weer terug te zetten naar de originele fabriekssoftware.

Wanneer ik nu probeer om via de 3 traps opties te redden wat er te redden valt reageert hij niet of zegt hij dat de batterij te laag is…maar de batterij laad niet eens meer op sterker wanneer ik de stekker in het stopcontact steek en daarna in de telefoon zie je wel ff de batterij maar die verdwijnt weer direct gevolgd door strepen op het scherm, iets wat hij al direct deed toen ik de verkeerde cwm had geladen.

Nu heb ik ook ff op de link geklikt maar aangezien mijn engels erg slecht is en ik er niet veel van snap vraag ik me eigenlijk af kan ik de telefoon nu bij het oud vuil gooien?

Ik hoop het van niet.

Greetz.
Marc

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren