Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Leon10

Leon10

• Lid sinds 02 november 2009
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2012
  • 09:37

Misschien domme vragen maar ik kom er ff niet uit.

Tot verleden week was ik in het bezit van een HTC Hero, maar sinds verleden week zaterdag geniet ik van m'n nieuwe Galaxy Note! Omdat het op de Hero (zonder rooten) niet mogelijk was om apps naar de SD card te schrijven ben ik eigenlijk niet op de hoogte met hoe dat nu op mijn Note gaat.

Ik heb wèl App2SD gedownload maar ik heb nog geen SD card erin omdat het geheugen sowieso al 16 Gb is en ik eerst even wil kijken of ik daar genoeg aan heb.
Als ik nu App2SD open zie ik bij Interneen aantal apps staan en bij Vasteen aantal apps.
Plaatst de Note alle apps nu standaard in de 16 GB ruimte of moet ik daar handmatig nog iets aan doen? En kunnen de apps die bij Vast staan niet naar die 16 Gb?
Ik zie helemaal onderaan ook nog staan: Totaal: 1,97 GB Vrij 1,23 GB.

Het lijkt mij dat het met 16Gb aan ruimte niet meteen nodig is een SD card te plaatsen, toch? Ik neem wel aan dat foto's en filmpjes die ik gemaakt heb direct naar de 16Gb ruimte gaan?

Bewerkt (24 april 2013 14:06)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6039
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 23 januari 2012
  • 09:52

Je titel beschrijft niet goed je probleem. Wil je deze veranderen bij ‘bericht bewerken’ –> ‘meer opties’ –> ‘onderwerp’

Misschien dat dit verheldert:
je note heeft 16 GB totaal aan opslagcapactiteit:
- Een deel daarvan is voor het besturingssysteem android gereserveerd.
- Een ander deel is voor apps gereserveerd (jouw 1,97GB).
- Een laatste deel is voor jouw persoonlijke gegevens gereserveerd, zoals foto's, muziek etc. In de ‘volksmond’ is dit de ‘SD kaart’. Dit zal ongeveer 10-11GB zijn.

Niet alle apps kunnen naar de SD kaart verplaatst worden. Bijvoorbeeld widgets functioneren vaak niet wanneer een app op de SD staat. Wanneer je wel een app naar SD verplaatst, verplaatst echter maar *een deel van* de volledige app.

Persoonlijke data (foto's/muziek) wordt inderdaad altijd op de SD kaart opgeslagen.

Leon10

Leon10

• Lid sinds 02 november 2009
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2012
  • 12:50

nanders;261763
Je titel beschrijft niet goed je probleem. Wil je deze veranderen bij ‘bericht bewerken’ –> ‘meer opties’ –> ‘onderwerp’

- Een ander deel is voor apps gereserveerd (jouw 1,97GB).
- Een laatste deel is voor jouw persoonlijke gegevens gereserveerd, zoals foto's, muziek etc. In de ‘volksmond’ is dit de ‘SD kaart’. Dit zal ongeveer 10-11GB zijn.

Niet alle apps kunnen naar de SD kaart verplaatst worden. Bijvoorbeeld widgets functioneren vaak niet wanneer een app op de SD staat. Wanneer je wel een app naar SD verplaatst, verplaatst echter maar *een deel van* de volledige app.

Persoonlijke data (foto's/muziek) wordt inderdaad altijd op de SD kaart opgeslagen.

Denk dat ik het snap, maar nog even voor alle duidelijkheid: als ik het goed begrepen heb worden nu een aantal apps vanzelf naar mijn ‘persoonlijke gegevens’ cq de ‘interne SD-card’ (dus niet één die ik zelf in het toestel heb gedaan) geschreven. De apps die dat niet kunnen staat in het ‘gereserveerde deel’.

willemhvh

willemhvh

• Lid sinds 17 oktober 2010
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2012
  • 23:05

App 2 SD helps you.
kijk op deze link ik gebruik deze top App ziet wat verplaatst kan worden naar CD kaart.Android Tutorials - 21 - Move Supported Apps to the SD card with Apps 2 SD - YouTube

Bewerkt (24 april 2013 14:07)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren