Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mat

mat

• Lid sinds 17 februari 2013
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 17 januari 2016
  • 21:03

mijn note II slaat op een dag geregeld uit, en dan kan ik hem alleen aan krijgen als ik de batterij eruit haal en opnieuw
erin doe.
dit gebeurt ook als hij aan de oplader zit en voor de rest spontaan wanneer het "hem" uitkomt :-(
opladen duurt ook vrij lang, ik weet niet of het hiermee te maken heeft.
ik hoor graag of iemand weet wat dit zou kunnen zijn.

mvg Mat

G@l@xy S4 vodafone 4.4.2 stock
G@l@xy S3 vodafone 4.3 stock
G@l@xy Note 2

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 18 januari 2016
  • 14:18

dat is lastig te zeggen zonder verdere info. Welke Androidversie gebruik je? Is alles nog origineel of is hij geroot?

Als mij zoiets overkomt dan backup ik de zaak, en voer ik een fabrieksreset uit zodat ik van schone lei kan beginnen. Maar veel mensen vinden dat vervelend.

catt4u

catt4u

• Lid sinds 04 november 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2016
  • 14:31

mijn note II slaat op een dag geregeld uit, en dan kan ik hem alleen aan krijgen als ik de batterij eruit haal en opnieuw erin doe. dit gebeurt ook als hij aan de oplader zit en voor de rest spontaan wanneer het "hem" uitkomt :-( opladen duurt ook vrij lang, ik weet niet of het hiermee te maken heeft. ik hoor graag of iemand weet wat dit zou kunnen zijn. mvg Mat
Is je telefoon dat spontaan gaan doen of na installatie van één of meer apps of na de update van apps?
Zoals Nanders ook al zegt:
Een complete factory reset doen. Doet meestal wonderen.
Na de reset niet met je Google account inloggen, maar de telefoon een dag testen zonder extra apps.
En als je dat gedaan hebt niet meteen alle apps terug zetten maar één voor een of met hoogstens een paar tegelijk.
Mogelijk dat er een bug in een app zit die je hebt geÏnstalleerd en daardoor het probleem hebt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren