Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Goldspots

Goldspots

• Lid sinds 20 november 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 20 november 2014
  • 22:17

Ik heb al bijna vanaf het prilste begin een Note2 (N7100) nog nooit problemen gehad maar nu doet hij raar tijdens het opladen. Als de accu op ongeveer 15% zit en ik hem aan de lader leg dan laadt de accu alleen op als ik hem niet gebruik en alle openstaande apps volledig uitzet. Ik heb al een nieuwe accu erin gedaan maar ook dat heeft het niet opgelost.

Zijn er hier mensen met een idee wat het kan zijn? Ik heb helaas geen reservemobiel meer liggen en maandag over een week ga ik voor 6 weken van huis vanwege gezondheidsproblemen en daar kan ik echt niet zonder goed werkende mobiel.

Alvast bedankt voor de hulp!

Bewerkt (20 november 2014 22:17)
OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1178
  • Reputatie 10
  • 21 november 2014
  • 19:40

Lijkt op te lage laadstroom of defecte batterij.

Controleer:
- werking lader en usb-kabel (gebruik je de originele?) probeer een andere
- geen vuil of stof in usb aansluiting telefoon. Evt schoon blazen.
- contacten van de batterij en die van de telefoon schoon.

Anders zou ik in telefoonwinkel kijken of met andere/nieuwe batterij het euvel weg is.

Succes!

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

Goldspots

Goldspots

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 november 2014
  • 20:57

Ik heb al meerdere laders geprobeerd en een nieuwe accu maar geen resultaat.

Het eerste waar ik naar kijk is kabelbreuk en/of adapter kapot. Maar daar lag het ook niet aan.
Vuil in het oplaadpunt heb ik al meer weggeblazen omdat het dan zelfs zichtbaar was. Nu helaas niet.

Gelukkig blijk ik nog garantie te hebben dus m'n Note2 gaat via Coolblue naar Samsung. En nu maar overstappen op een Note4 want ruim 3 weken zonder mobiel werkt in mijn situatie niet. Als deze nog gerepareerd kan worden dan hou ik deze voorlopig als reservetoestel achter de hand. Nu had ik niks meer…

In ieder geval bedankt voor je tips OnnoJ. Ik weet nu dat ik de juiste stappen geprobeerd heb.

Groetjes, Wanda

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1178
  • Reputatie 10
  • 21 november 2014
  • 22:07

Mooi dat je nog garantie hebt! Wel zonde dat je niet op de N2 kunt wachten en daarom nu een N4 moet aanschaffen. De N4 voegt imo niet veel toe tov N2 (muv vingerafdruklezer, hartslagmeter, UV-meter als die gimmicks wil) want met DN4-ROM op de N4 heb je eigenlijk alle N4-features op je N2 en is 'ie nog steeds razend snel…
Sterkte met je gezondheid!
Mvg, Onno

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

jonny.demey

jonny.demey

• Lid sinds 08 juli 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2017
  • 11:40

Ik heb hetzelfde probleem met mijn tablet Samsung T805 sedert enkele weken.
Toestel ongeveer 2 jaar goed gewerkt en nu loopt de batterij leeg terwijl de oplader aanligt.
Zelfs wanneer het toestel volledig uit is loopt het helemaal leeg tot 0% terwijl het oplaadt.
Reeds andere oplader geprobeerd maar de tablet blijft maar leeglopen , op welke plaats dan ook.
Soms na een ganse nacht opladen geeft hij nog maar 7% aan.
Ik heb een sterk vermoeden dat die batterijen hoogstens een paar jaar mee gaan.
Eigenlijk wel schandalig voor zo'n dure toestellen en herstellen kan niet of lost niets op.
Is er een tablet of smartphone op de markt die het na 5 jaar nog steeds uitstekend doet ?
Stel je eens voor dat om de 2 jaar al je huishoudapparaten er de brui aan geven.
Veel mensen hebben datzelfde probleem en een andere batterij helpt niet .
Ik zal bijgevolg nog wat verder sukkelen en dan een toestel van een ander merk kopen al vrees ik dat  alle fabrikanten blijkbaar zwaktepunten in hun toestellen inbouwen zodat die maar een paar jaar mee gaan ondanks de zorgzame gebruikname.

Jonny

Goldspots

Goldspots

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2017
  • 08:52

Accu en lader waren het probleem niet in mijn geval. Het laadcontact van de telefoon zelf was kapot. 

Dat is dan ook nog steeds een minpunt van de Samsung producten. Doordat het laadcontact aan de onderkant van je device zit is die sneller kapot, zeker bij intensief gebruik terwijl er geladen wordt.

De N2 uit mijn TSbericht is keurig gerepareerd via Samsung en voorzien van een nieuw laadcontact. 

En mijn N4 is tijdens de garantie ook nog keurig een keer voorzien van een nieuwe accu door Samsung. Er bleek in de accu een productiefout te zitten.

En tijdens de reparatie van de N4 heb ik de oude trouwe N2 er weer bijgepakt.

Dus mocht je nog garantie hebben, adviseer ik om daar zeker gebruik van te maken.

Succes!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren