Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jari1919

jari1919

• Lid sinds 28 juni 2014
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2014
  • 19:22

Ik Heb vandaag een JBL Charge BlueTooth speaker gekocht. Toen ik de speaker verbond met mijn Note 2 merkte ik dat het geluid niet uit de speaker kwam, maar nog steeds uit de speaker op de achterkant van het toestel. Het probleem was alleen met mijn telefoon, op andere toestellen werkte de speaker wel gewoon via BlueTooth. Toen ik mijn telefoon op andere BlueTooth speakers verbond, kwam het geluid nog steeds uit de speaker van mijn telefoon. Oftewel, mijn telefoon doet het met alle BlueTooth audio apparaten niet. Ligt dit aan een instelling van mijn telefoon, of misschien komt het doordat ik hem een keer geroot heb? Als een van jullie weet waardoor het komt dan hoor ik dat graag.

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 29 juni 2014
  • 13:39

Als je naar instellingen van je Bluetooth gaat, klik dan achter de “JBL bluetoothnaam” op de instellingen button.
Hier kan je mogelijk aanvinken dat je alle muziek via de bluetooth speaker wilt hebben.

jari1919

jari1919

• Lid sinds 28 juni 2014
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2014
  • 14:12

Als je daarop klikt dan kan je een hokje aanvinken, dat Media audio heet, Bedoel je dat hokje. Dat is het enige wat er staat, en het is aangevinkt. Ook als ik naar de mp3 speler ga dan kan je kiezen om muziek via bluetooth te doen. Maar dan komt de muziek alsnog niet door de speaker maar door mijn telefoon.

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 29 juni 2014
  • 16:39

Had je je telefoon al een keer opnieuw opgestart?
Zou je kunnen kijken of het wel via een andere muziek app werkt,zoals Google Play Music?
Of de officiele JBL Music app (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.harman.jblmusicflow)

Als dat ook niet werkt kan je dan de bluetooth connectie verwijderen? (bij de instellingen van bluetooth), “JBL bluetoothnaam” –> instellingen tandwieltje en dan op “unpair” drukken. Daarna weer opnieuw toevoegen.

Bewerkt (29 juni 2014 16:41)
jari1919

jari1919

• Lid sinds 28 juni 2014
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2014
  • 16:51

Ik heb de telefoon opnieuw opgestart en een paar keer de bluetooth verbinding gereset. Ook heb ik de speaker meerdere keren uitgezet en daarna geprobeerd. Niks werkt, ik heb ook gekeken of het geluid werkt met andere dingen zoals YouTube. Maar het punt is is dat de mp3 player zelf een optie heeft om audio af te laten spelen via bluetooth, maar NIKS werkt. Ben gisteren met de speaker terug gegaan naar de mediamarkt, en daar heb ik meerdere bluetooth speakers geprobeerd. Toen die allemaal niet werkte wisten hun ook niet meer wat ik moest doen. Zal een factory reset werken? Dat is de enigste optie die ik nu kan bedenken.

Raylison000

Raylison000

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 april 2017
  • 22:27

Ik heb de app "Bluetooth Auto Connect" geprobeerd wel eerst even alle koppelingen weggehaald en opnieuw gaan koppelen maar dan werkt het wel gelijk.

Blijkbaar zet Mijn mobiel de instellingen verkeerd waardoor ik geen muziek of telefoonverbinding kan maken mijn Mijn Auto of Headset of speaker…..

Mogelijk werkt het ook bij jullie mocht het nog steeds niet werken.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.myklos.btautoconnect

Succes

Ray

Bubba10

Bubba10

• Lid sinds 13 maart 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2018
  • 12:50

Msg ik je een vraag stellen? Ik heb autoconnect geprobeerd omdat ik telkens de schuifjes voor telefoon en media moest omzetten om verbinding met mijn autoapparatuur te krijgen wat lastiig is alsvjee rijdt, maar met autoconnect blééf hij zoeken naar de andere en hield niét op met berichten geven.  Beide dus onhandig. Heeft u advies?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren