Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

GalaxyEindhoven

GalaxyEindhoven

• Lid sinds 18 maart 2013
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 20 april 2014
  • 18:19

Sinds een aantal dagen is mijn vergrendelknop van mijn Galaxy Note 2 kapot. In eerste instantie wachtte ik netjes af totdat de verzekering het gaat regelen, maar gisteren is mijn telefoon uitgevallen. Het probleem is dat de telefoon alleen aan gaat door de vergrendelknop een aantal seconde in te houden. Die reageert niet, dus ik krijg mijn telefoon niet aan. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn vergrendelknop kan overbruggen of dat er een andere optie is om mijn telefoon aan te krijgen? Waarschijnlijk komen ze mijn telefoon aan het eind van aankomende week omruilen, omdat er meerdere complicaties mee zijn. Ik heb nog wel een aantal bestanden op mijn telefoon staan die ik er af moet halen en op de volgende telefoon moet zetten. Kan iemand mij hierbij helpen of zijn er mensen die ervaring hebben met dit probleem? Alvast bedankt!!

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 20 april 2014
  • 22:28

Ik neem aan dat je de aan/uit knop bedoelt? Zie http://youtu.be/Gre9qaJyCZw

Of in tekst: cover verwijderen. Phone aan oplader, wacht tot groene oplaadsymbool verschijnt, meteen oplaadkabel eruit, dan meteen batterij eruit, batterij er weer in, en dan zou die moeten opstarten. Te vinden op xda forum.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren