Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rskstier

rskstier

• Lid sinds 15 december 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2014
  • 09:29

Hoi android freaks,

Ik heb meerdere vragen aan jullie. Ik heb op mijn note 2 een custom rom draaien maar nou wil ik een aantal apps verwijderen uit de installer omdat ik een vele niet gebruik en 1 app is super irritant. Ik heb al wat op google gezocht en kwam uit op apk swapper voor op de pc maar die geeft fout meldingen. Hoop dat jullie me ermee kunnen helpen en mijn telefoon opnieuw kan flashen.

Rom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2500075

Vragen:

1. Hoe kan ik de apps verwijderen uit de installer die ik niet wil hebben en hoe kan ik apps toevoegen dat die automatisch worden geinstalleerd met de installatie van android ?

2. Wie kan mij vertellen waar ik de stock note 2/3 toetsenbord kan vinden die werkt. Ik heb het toetsenbord geinstalleerd van de link hieronder en het toetsenbord komt er wel bij te staan in je instellen maar je kan die niet alleen aanzetten en als je op instellingen klikt staat er samsung toetsenbord is gestopt. Kan ik het samsung toetsenbord ook in de installer zetten en die andere verwijderen ?

3. Wat is de reden dat de kpn app voor op afstand opnemen wel via de play store geinstalleerd kan worden en via mijn huidige rom niet ? Ik heb het met een omweg wel voor elkaar kunnen krijgen. Er wordt in de play store gezegd dat de app het niet zou doen op mijn telefoon maar die doet het gewoon uitstekend.

Toetsenbord: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2613642

Wat een hoop vragen en hoop dat jullie mij ermee kunnen helpen zodat ik nog veel meer plezier heb aan mijn rom

Alvast bedankt iedereen

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6582
  • Reputatie 250
  • 1 maart 2014
  • 14:52

Ik gebruik airdroid is draadloos Om apk of andere dingen te veranderen.
hopelijk heb je er wat aan.

Toetsenbord weet ik helaas niet.

Dat je KPN apk niet compatible is in de playstore heeft volgens mij te maken dat je een custom rom draait heb ik ook wel eens gehad ook met andere apk's handmatig installeren lukt dan wel.

Bewerkt (1 maart 2014 22:44)
rskstier

rskstier

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2014
  • 09:07

Hartelijk voor je reactie maar ik heb er niks aan omdat ik wil dat die apps niet worden geinstalleerd.

Misschien heb je nog een andere optie? Ik ga in ieder geval deze vraag nog op een andere forum stellen

Bewerkt (2 maart 2014 09:09)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6582
  • Reputatie 250
  • 2 maart 2014
  • 09:23

Je wilt dus nog voor dat je de rom flashed de apk's uit het zip bestand halen als ik het goed begrijp dan heb je er inderdaad niets aan.

rskstier

rskstier

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2014
  • 12:07

Ja dat is correct. Ik wil niet dat die onnodige apps installeren.

Ik heb al is het zip bestand uitgepakt en de apk's verwijderd en dan de apk's die ik wil toegevoegd maar dan krijg ik de melding in de recovery dat installation arborted. Ik had al zo een vermoeden dat het niet zou werken.

remydeleeuw

remydeleeuw

• Lid sinds 30 januari 2011
  • Berichten 403
  • Reputatie 0
  • 2 maart 2014
  • 13:19

Je zou het met 7zip kunnen proberen. Alleen dan niet de zip uitpakken maar openen. Dan de apks verwijderen en nieuwe erin slepen.
Als je m uitpakt verander je iets aan t zipformaat en als je m opent als t goed is niet.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren