Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bupozaanstad

bupozaanstad

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2014
  • 00:15

Hallo allemaal,

Ik zit met een vraag en heb al rond gezocht maar ik kom er niet uit. Ik heb een SilverCrest bluetooth handsfreeset gekocht, is zo'n ding wat je aan je zonneklep in de auto klikt. Het pairen was geen probleem en het ding doet het verder prima. Alleen als ik mijn TomTom gebruik op mijn NoteII dan streamt hij ook deze audio over de handsfree set. In mijn bluetooth scherm op de telefoon zie ik ook: Verbonden met telefoon en media audio.

Mijn vraag: Is er een manier om media streaming uit te zetten in de NoteII want het is erg irritant dat ik zowel de stem op de telefoon heb en op de handsfree kit. Ik wil dit ding alleen gebruiken voor de telefoon en verder niks.

Henk

Dit is het apparaat

Bijlage:

taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2014
  • 09:24

Bij de instellingen van je tomtom kan je dat uit zetten

bupozaanstad

bupozaanstad

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2014
  • 11:03

Net nog even aan het zoeken geweest en uiteindelijk gevonden. Bij mijn BT instellingen zag ik gekoppeld apparaat, hierop geklikt om de eigenschappen te zien, hier kon ik media uitvinken en hiermee is media streaming uitgeschakeld. Ik heb nu alleen het geluid van de telefoon over de carkit en het geluid van TomTom gewoon via de Note II

Henk

Bijlage:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren