Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2014
  • 14:09

Stock Custom Rom N7100XXUENA1 Root, Deodexed, Zipaligned & Knox Vrij
By Taxi

Noch ik, noch AndroidWorld, kunnen verantwoordelijk gesteld worden voor schade aan uw toestel door gebruik van onderstaande  ROMS, mods, themes,… Niemand verplicht je om ze te gebruiken, je gebruikt ze volledig op eigen risico! (Tekst van Roy79 :).)

Wat zit er in
knox vrij
deodexed
zipaligned
SuperSU 1.8
BusyBox
init.d Support

Install

Maak eerst een efs Back-up

Je telefoon moet wel geroot zijn Volg de link Kingo Android Root

Het flashen van een custom recovery met Android 4.3 zet je Knox counter op 0x1 dus je garantie is dan verlopen, ten zij je nog op Android verzie 4.1.2 daar zit geen knox counter in maar een binary counter en dan is het mogelijk je counter te resten met triangle away app

1- Flash eerst Philz of TWRP recovery met Odin
Als je de rom gedownload heb zet je hem neer op je sd-kaart het maak niet uit of je de interne of externe sd-kaar gebruik
Download TWRP recovery of Philz recovery <—- hier te vinden
Filmpje TWRP Recovery
Filmpje Philz Recovery

zet die in een map waar je odin heb staan dan hoef je niet zo te zoeken naar je file
Flash eerst TWRP of Philz recovery met Odin door de gedownloade recovery file in de PDA van Odin te zetten, en zet dan je toestel in downloadmod door de drie knopen combinatie volume down en de home knop en powerknop te gelijk in gedrukt te houden tot dat je een schermpje op ziet komen waar op staat of je door wil gaan door op de volume up te klikken dan zit je in downloadmod.
Dan koppel je toestel aan je pc en je zit dan een balkje verkleuren, dat betekend dat je verbinding heb.
Klik dan op start tot die klaar is dat duurt maar een paar minuten, hij zal dan van zelf weer proberen op te starten
Start dan op in recovery, door ook weer drie knopen combi volume up home knop en powerknop te gelijk in gedrukt te houden, even 10 tellen vast houden.
En wanneer de witte letters zit verschijnen en dan los laten, en als het goed is start je recovery op, anders nog een keer proberen en dan wat langer vast houden.
Je scrol dan naar wipe data/factory reset –> clean to install a new rom.
Dan scrol je via instal.zip naar je sd-kaart waar de rom neer gezet heeft, en de rom flashen.
De rom start binnen 3 a 5 min op na het flashen in het Nederlands (dus wel even geduldig zijn)
Na de eerste keer op gestart te zijn, laat hem wel even alle updates binnen halen van Play Store,
En daarna als die dan helemaal klaar is weer even opnieuw opstarten.
en dan klaar

Download NA1 Stok Rom

Wil je op de Stok rom Note 3 Apps flash dan de Theme Mod V2 in post 2
Na het flashen heb je een Note 2 met Note 3 apps en met Gear mogelijkheden en ook aircommand

Oudere Rom

PHN-N7100XXUEMK9 Root, Deodexed, Zipaligned & Knox Vrij
By Taxi

Hi ik heb deze rom gemaakt van firmware N7100XXUEMK9_N7100PHNEMK2_N7100XXUEMJ9 Android 4.3 van Sammobile.
Omdat er geen Android 4.3 custom rom te downloaden is voor de Nederlandse Galaxy Note 2.
Na enkele weken de rom te hebben uit getest wil ik hem delen voor die interesseren heeft.

Deze rom zit geen Knox bootloader in,dus hij zet geen knox counter in je toestel
Na het flashen heb je een Note 2 met Note 3 apps en met Gear mogelijkheden en ook aircommand

Wat zit er in
* NL N7100XXUEMK9 Android 4.3
* Note 3 apps en aircommand (Thanx to Dr.Ketan en Tamirda van xda)
* Vol root
* Deodexed
* Zipaligned
* NL CSC
* Internet speed meter (kan je zien hoe snel je verbinding is)
* Alle knox files zijn verwijderd
* Custom bootanimaties en sound
* Tweaks voor battery (besparing) , media, streaming, network
Gethemed
* Toggles
* Dailer
* Browser
* Camera en nog wat andere apps
* En een geweldige Battery Mod zie screenshot je tik drie maal op het battrey icoontje

En dan zie dit hier onder waar uit je zelf je battery kunt kiezen

Install

1- Maak eerst een efs Back-up

2- Flash eerst TWRP recovery of Philz recovery met Odin
Als je de rom gedownload heb zet je hem neer op je sd-kaart het maak niet uit of je de interne of externe sd-kaar gebruik
Download TWRP recovery of Philz recovery <—- hier te vinden zet die in een map waar je odin heb staan dan hoef je niet zo te zoeken naar je file
Flash eerst TWRP recovery of Philz recovery met Odin door de gedownloade recovery file in de PDA van Odin te zetten, en zet dan je toestel in downloadmod door de drie knopen combinatie volume down en de home knop en powerknop te gelijk in gedrukt te houden tot dat je een schermpje op ziet komen waar op staat of je door wil gaan door op de volume up te klikken dan zit je in downloadmod.
Dan koppel je toestel aan je pc en je zit dan een balkje verkleuren, dat betekend dat je verbinding heb.
Klik dan op start tot die klaar is dat duurt maar een paar minuten, hij zal dan van zelf weer proberen op te starten
Start dan op in recovery, door ook weer drie knopen combi volume up home knop en powerknop te gelijk in gedrukt te houden, even 10 tellen vast houden.
En wanneer de witte letters zit verschijnen en dan los laten, en als het goed is start je recovery op, anders nog een keer proberen en dan wat langer vast houden.
Dan scrol je via instal.zip naar je sd-kaart waar de rom neer gezet heeft, en de rom flashen.
De rom start binnen 3 a 5 min op na het flashen in het Nederlands (dus wel even geduldig zijn)
Na de eerste keer op gestart te zijn, laat hem wel even alle updates binnen halen van Play Store,
En daarna als die dan helemaal klaar is weer even opnieuw opstarten.
en dan klaar
Download Taxi Rom PHN-N7100XXUEMK9

Als je wifi niet wil werken download deze WiFi Fix en flash deze dan met Odin ook in de PDA zetten

Ik heb hier een filmpje waar in je kan zien hoe je moet flashen met Odin voor de TWRP recovery of Philz Recovery
http://www.youtube.com/watch?v=_PSt8b5D2dM

Screenschot internet speed meter en Toggles en Internet Browser

Succes Wil

Bewerkt (18 februari 2014 19:28)

taxi341

taxi341

• Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2014
  • 17:44

Theme Mod met Note 3 apps en aircommand
Download Theme V2 Voor de MK9 / ML3

Install
1- Download de zip file en zet die op je interne of exsterne sd-Kaart
2- Start op in recovery en wipe cache & dalvik cache
3- En scrol dan naar de Theme File toe en flash de zip
4- Klaar

Wat zit in de Theme Mod
Note 3 apps en aircommand (Thanx to Dr.Ketan en Tamirda van xda)
Clockpackage
SamsungIME (Toetsenbord)
SecContacts
SecMMS
SecPhone
SystemUI
twframework-res
SecSettings
Framework-res
Custom Bootanimatie
Media/ui/geluiden zo als
Bootsound

Screenshots Theme

........

Bewerkt (1 februari 2014 10:04)

remydeleeuw

remydeleeuw

• Lid sinds 30 januari 2011
  • Berichten 403
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2014
  • 23:09

Hey.
Mijn knox counter staat op 0x1 als ik deze rom flash dan verdwijnt dat dus als ik t goed begrijp?
En philz touch recovery is gewoon te gebruiken met 4.3?

taxi341

taxi341

• Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2014
  • 09:05

remydeleeuw
Hey.
Mijn knox counter staat op 0x1 als ik deze rom flash dan verdwijnt dat dus als ik t goed begrijp?
En philz touch recovery is gewoon te gebruiken met 4.3?
Hi als je deze download BootloaderPatch.tar.md5 en flash die dan met odin wel in de pda zetten.
En als je daarna mijn rom er op zet komt die ook niet meer terug.

En philz flashen gaat wel, de oude binary counter gaat dan naar 1 of 2 als die al op 1 staat maar die kan je later als je terug gaat naar firmware weer op 0 zetten met TriangleAway app.

Dus eerst BootloaderPatch.tar.md5 flashen en dan philz recovery en dan de rom flashen

Bewerkt (22 januari 2014 14:27)

wimbo1977

wimbo1977

• Lid sinds 10 mei 2012
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2014
  • 10:51

Zit hier gapps al bij?
Kan ik deze gewoon over cm10.2 heen flashen na het wipen?

taxi341

taxi341

• Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2014
  • 11:00

wimbo1977
Zit hier gapps al bij?
Kan ik deze gewoon over cm10.2 heen flashen na het wipen?

Ja alle apps zitter er in want het is geen CM Rom maar een TW Rom op basis van firmware.

Ja hij kan gewoon over een CM rom geflasht worden met de zelfde procedure alles wipen dan phliz via odin en dan de rom flashen

wimbo1977

wimbo1977

• Lid sinds 10 mei 2012
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2014
  • 15:33

Is hij niet te flashen vanuit cwm/recovery?

Kan je me een simpele beschrijving geven hoe het ook weer zat met Odin? Welke regel moet wat? Heb wel roms geflashed via recovery op mijn s2 maar nog nooit via Odin, en al helemaal niet op mijn note 2.

Als je rom stabiel is, staat hij er vanavond bij me op.

Alvast bedankt

Bewerkt (22 januari 2014 15:57)
taxi341

taxi341

• Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2014
  • 16:26

wimbo1977
Is hij niet te flashen vanuit cwm/recovery?

Kan je me een simpele beschrijving geven hoe het ook weer zat met Odin? Welke regel moet wat? Heb wel roms geflashed via recovery op mijn s2 maar nog nooit via Odin, en al helemaal niet op mijn note 2.

Als je rom stabiel is, staat hij er vanavond bij me op.

Alvast bedankt

Het is niet zo moeilijk
Download Philz recovery hier te vinden http://d-h.st/OIX zet die in een map waar je odin heb staan dan hoef je niet zo te zoeken naar je file
Flash eerst Philz recovery met Odin door de gedownloade recovery file in de PDA van Odin te zetten en dan je toestel in downloadmod zetten de drie knopen combinatie volume down en de home knop en powerknop te gelijk in gedrukt te houden tot dat je een schermpje op ziet komen waar op staat of je door wil gaan op de volume up te klikken dan zit je in downloadmod.
Dan koppel je toestel aan je pc en je zit dan een balkje verkleuren dat betekend dat je verbinding heb.
klik dan op start tot die klaar is dat duurt maar een paar minuten hij zal dan van zelf weer proberen op te starten
starten op in recovery door ook weer drie knopen combi volume up home knop en powerknop te gelijk in gedrukt te houden even 10 tellen vast houden wanneer de witte letters zit verschijnen en dan los laten, en als het goed is start je recovery op anders nog een keer proberen en dan wat langer vast houden.
Dan scrol je via instal.zip naar je sd-kaart waar de rom neer gezet heeft en de rom flashen
de rom start binnen 3 a 5 min op in het Nederlands (dus wel even geduldig zijn)
en daarna als die helemaal klaar is weer even opnieuw opstarten.
en dan klaar

Bewerkt (22 januari 2014 16:29)

wimbo1977

wimbo1977

• Lid sinds 10 mei 2012
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2014
  • 16:52

Dank je, zal vanavond eens gaan stoeien. Laat je weten hoe het gegaan is.

Hoe zat het ook alweer met de vinkjes bij Odin?
standaard is auto reboot en f.reset time aan.
Dat is alles toch?

Bewerkt (22 januari 2014 17:10)
taxi341

taxi341

• Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2014
  • 17:24

Gewoon odin opstarten en niks aan de vinkjes doen als je de odin gebruikt van mijn Link

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren