Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jolanda_buter

jolanda_buter

• Lid sinds 19 januari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2014
  • 12:59

Als ik vanuit een nieuws-app of Facebook een filmpje wil afspelen, krijg ik de pop-up ‘actie voltooien met’ en dan kan ik kiezen uit Foto's of Videospeler. Eerder stond daar ook YouTube bij, maar die staat nu niet meer in de pop-up en ik kan niet vinden hoe ik die daar weer bij kan zetten. Wie weet de oplossing?

Bewerkt (19 januari 2014 13:00)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 19 januari 2014
  • 14:24

Die optie krijg je alleen te zien als het bewuste filmpje op youtube staat, anders niet.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2014
  • 18:42

YouTube player downloaden van play store dan komt die bij de keuze optie te staan

Bewerkt (19 januari 2014 18:45)

jolanda_buter

jolanda_buter

• Lid sinds 19 januari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2014
  • 18:43

Even gechecked, maar ook als iemand een YouTube filmpje op Facebook zet, krijg ik alleen de mogelijkheid om het met Internet of Chrome te voltooien, in de pop-up geen YouTube. Helaas.

ipadding

ipadding

• Lid sinds 06 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2014
  • 13:24

Dat hele “actie voltooien met…” begint irritant te worden. Iedere keer als je op een link klikt dan krijg je die vraag en als je voor “altijd” kiest dan krijg je de melding dat je je instellingen moet wijzigen wat dan weer niet gaat etc. Dit probleem is ontstaan na een update.Iemand een idee hoe je dit kunt oplossen voor de Samsung Galaxy S4 mini?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren