Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dmfjansen

dmfjansen

• Lid sinds 24 september 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 december 2013
  • 15:56

Graag wil ik Omega V20 als custom rom op mijn Note2 zetten. Voordat ik dit doe zit ik nog met een paar extra vragen.

- In de handleiding voor het installeren staat deze regel ‘4. If you are using CWM based recovery ignore “Disable Recovery Flash” and “Fix root (/system/xbin/su)” messages at all times, just select “NO”, else selecting YES will break root.’ Ik heb met mijn I9000 vaak CWM gebruikt maar ben dit nog nooit tegen gekomen. Kan iemand vertellen wat dit betekent en of ik iets moet instellen?

- Is DrKetan Multitool adv V6 ongeveer hetzelfde als CWM? Ik weet dat ik met CWM een rom kan flashen, kan dit met DrKetan Multitool adv V6 ook?

Hopelijk kan iemand me helpen, dan heb ik gedurende de kerstdagen weer iets te doen.

taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 24 december 2013
  • 16:29

Als je een custom recovery heb kan je omega Rom gewoon flashen maar let wel op als je al op Android 4.3 met een knox bootloader zit ga counter wel naar ox1 en die kan je niet reseten en je garantie is dan verlopen.
Als nog niet geroot bent en je zit nog op 4.2 is dat geen probleem
DrKetan Multitool adv V6 is mod waarmee je root rechten krijgt op sommige roms en die heb je niet nodig bij een omega rom daar zit alles al in

Als wil rooten download Philz 5 tar file recovery voor odin flash die en ga dan naar je cwm toe en scrol dan naar de omega rom op je sd kaart en flash en reboot klaar als alles goed gaat

Bewerkt (24 december 2013 16:47)

dmfjansen

dmfjansen

• Lid sinds 24 september 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 27 december 2013
  • 10:14

Bedankt voor je reactie. Het glas van mijn telefoon is een tijdje geleden gebarsten (touchscreen niet) en deze heb ik zelf gerepareerd, dus mijn garantie is al vervallen. Ik heb mijn telefoon vorige week geroot en zit op 4.1.2. Dus dan heb ik ook nog de oude bootloader, toch?

Wanneer moet je eigenlijk de efs backup maken. Moet dat voordat ik ga beginnen met de switch naar een custom rom?

Als Omega er dan opstaat, dan kan ik daarna bijvoorbeeld de note3 apps er overheen flashen?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren