Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dmfjansen

dmfjansen

• Lid sinds 24 september 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 8 december 2013
  • 20:36

Ik ben van plan mijn stock rom van de note 2 om te zetten naar een custom rom. Ik heb behoorlijk veel ervaring. Heb het tal van keren gedaan met mijn vorige telefoon, I9000. Nu zit ik met een paar vraagjes. Ik moet er van te voren wel bij zeggen dat ik zelf een paar weken geleden mijn scherm heb vervangen omdat er een barst in zat. Hierdoor is mijn garantie dus komen te vervallen.

- Wat houdt een Knox warranty void in? Heb ik hier ook een probleem mee nu mijn garantie toch al verlopen is?
- Is het beter nog even van 4.3 af te blijven omdat ik hierna niet meer kan downgraden? (gelezen in een topic op xda)
- Kan ik na het rooten en het maken van een efs backup een custom rom erop zetten of mis ik dan nog een stap.
- Toen ik mijn oude telefoon had, kon ik altijd terug naar een stock rom via Odin. Is dat nu ook nog het geval, of is het wel eens zo dat je helemaal niet meer terug kan?

Hopelijk kan iemand me hier mee helpen. Dan kan ik daarna met een gerust hart weer gaan spelen.

JK1980

JK1980

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 1645
  • Reputatie 10
  • 9 december 2013
  • 19:26

Knox warranty void is een soort binary counter, maar meer geimplementeerd in de rom.
Downgraden is gewoon mogelijk, op xda staan verschillende tutorials hiervoor.

Als je voor 4.3 wil gaan zou ik gelijk een custom rom pakken zonder Knox e.d., bijv. die van Dr.Ketan. Er schijnen wel wat problemen met MK4 te zijn dus ik zou dan wel MK2 of MK3 rom pakken.

Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren