Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

joarbtje

joarbtje

• Lid sinds 05 december 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 december 2013
  • 22:22

Beste forummers,

Wie kan mij helpen met de tip waar ik kan instellen dat mijn telefoon weer vaak gebruikte woorden opslaat en suggereert..

Heb dat altijd wel gehad, maar sinds gisteren doet ie dat niet meer en ben ik ook mijn lijst kwijt..

Alvast bedankt voor de tip. ..

taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 6 december 2013
  • 13:19

Heb je wat gedownload of weg gehaald de laatste tijd want je dat kan niet zomaar verwijderd zijn

joarbtje

joarbtje

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 6 december 2013
  • 14:21

Nou ik heb n dochtertje van ongeveer n jaar. .en die is razend op mn telefoon. ..af en toe mag ze er ff “op los”… en sindsdien is het…

Dat mn reeds aangemaakte lijst weg is vind ik niet zo erg. .maar zou wel graag mn nieuwe woorden weer willen aanmaken die ik vaak gebruik..

taxi341

taxi341

• Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 6 december 2013
  • 14:37

Dat kan je doen door op het gemaakte word die in het balkje komt net boven je toetsenbordje te klikken dan slaat dat word op en ook de voorspelende tekst aan zetten bij de instellingen van je toetsenbordje.
Als er niet uit komt kan je ook de optie instellingen resetten gebruiken.
Hoe je bij je toetsenbordje instellingen komt
Je gaat naar je instellingen toe van je toestel dan naar taal en invoer en zie rechts naarst Samsung-toetsenbord een icoontje met een tandwieltje daar klik je op en dan zit bij de instellingen van toetsenbordje

joarbtje

joarbtje

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 7 december 2013
  • 15:37

Beide opties geprobeerd… Voorspellende tekst staat aan… Nu las ik ergens anders dat als je op voorspellende tekst klikt, dat je dan ook iets moet krijgen van “Mijn woordenlijst”…. die staat er bij mij niet (meer..)

De instelleingen resetten heeft ook niet gewerkt…Aangepaste gegevens staat ook aangevinkt….

Nu staan er bij mij bij de toetsenborden en invoermethouden 2 opties “Google spraakgestuurd” en Samsung toetsenbord" Allebei staan aangevinkt, maar het Google spraakgestuurd is wit dikgedrukt en het Samsung toetsenbord… grijs en minder dik gedrukt…. alsof tie niet aanstaat… maar staat wel aangevinkt en als ik op het tandwieltje druk, dan doet ie het wel… Mss dat dat iets is ??

joarbtje

joarbtje

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 12 december 2013
  • 14:53

Beide opties geprobeerd… Voorspellende tekst staat aan… Nu las ik ergens anders dat als je op voorspellende tekst klikt, dat je dan ook iets moet krijgen van “Mijn woordenlijst”…. die staat er bij mij niet (meer..)

De instelleingen resetten heeft ook niet gewerkt…Aangepaste gegevens staat ook aangevinkt….

Nu staan er bij mij bij de toetsenborden en invoermethouden 2 opties “Google spraakgestuurd” en Samsung toetsenbord" Allebei staan aangevinkt, maar het Google spraakgestuurd is wit dikgedrukt en het Samsung toetsenbord… grijs en minder dik gedrukt…. alsof tie niet aanstaat… maar staat wel aangevinkt en als ik op het tandwieltje druk, dan doet ie het wel… Mss dat dat iets is ??

stippeltje

stippeltje

• Lid sinds 25 december 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 december 2013
  • 09:36

Hier exact hetzelfde probleem, maar dan op mijn galaxy s4.
Dit is al een aantal weken zo, en ik kan nergens een oplossing vinden. Ook de oorzaak is me geheel onduidelijk. Ik lees mee.

taxi341

taxi341

• Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 25 december 2013
  • 10:39

Probeer deze optie een ga naar instellingen/Applicatiebeheer/Samsung-toetsenbord dan zie je de optie gegevens wissen en als je dat gedaan heb weer op nieuw opstarten

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren