Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

demajoor

demajoor

• Lid sinds 26 maart 2012
  • Berichten 172
  • Reputatie 0
  • 4 december 2013
  • 19:20

Hoi
Ik draai momenteel op Phoenix rom v15.7 4.3
nu zou ik graag een ander thema gebruiken
Op xda kan ik er 1 vinden maar die is nog niet klaar
Iemand ideeën?

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 4 december 2013
  • 20:33

Je kan ook een andere launcher installeren, zoals Nova Launcher. Zeer makkelijk in gebruik en heel veel keus in iconen en ga zo maar door.

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 6 december 2013
  • 12:48

Ik heb in het verleden heel wat thema's gemaakt voor verschillende roms en toestellen maar de verandering met custom roms is enorm zo ben je klaar met een thema komt er weer een ander verzie uit.
Kijk maar op xda MI6/MJ2/MJ5/MK4 en dat alleen maar voor de Note 2 in nog geen maand tijd, het is net wat Roy zegt je kan beter een andere launcher op je toestel zetten daar waar je bij icoon packs kunt downloaden.
Ik zelf geef een voorkeur aan APEX Launsher maar dat is iedereen zijn smaak
Ook heb wel mijn eigen systeem wel gethemed omdat ik nogal vrij stabiel op een verzie blijft zitten ik veranderd mijn android verzie als er wesselijke veranderingen zijn met een update.
Uit ervaring zit ik op DR Ketan custom rom om dat ik vind dat deze dokter er een serieus werk van maakt om een custom rom te ontwikkelen Hij is chirurg van beroep en doet android als zijn passie, maar dat is mijn mening en achtergronden voor als ik een custom rom flash op mijn toestel want er word nog al wat gerotzooid met de custom roms en de gemiddelde leeftijd van rom (ontwikkelaars)is tussen de 14 en 18 jaar kijk maar naar die van Hurricane dat is werkelijk rommel er zit van alles in het framework van MI6 en een setting van MJ2 en een rolgordijn met toggles van MK4 en dit is maar een voorbeeld van één van de roms op xda.
Niet dat de rom aanraad daar waar ik op zit wat die van Criskelo en PhoeniX zijn ook goeie roms.
Ik heb wel een screenshot voor om mijn toggles te zijn van mijn toestel

Bijlage:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren