Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

sjitosja

sjitosja

• Lid sinds 20 juli 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 18 september 2013
  • 17:36

Wanneer ik iemand bel en mijn telefoon naar mijn oor brengt, wordt het scherm zwart, zoals het hoort. Ben ik klaar met bellen en ik haal mijn telefoon van mijn oor, blijft het scherm zwart. Ik probeer dan de home -of de vergrendelknop, maar het scherm blijft zwart en ik kan niet ophangen. Wanneer niemand opneemt, moet ik dus mijn batterij er uit halen om het gesprek te stoppen. Daarnaast is het dus onmogelijk om een dienst op te bellen met bijvoorbeeld een keuze menu waar ik gebruik moet maken van het toetsenbord. Heeft iemand hiervoor een oplossing of zelf ervaring mee?

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 20 september 2013
  • 08:24

Heel bijzonder en vervelend? Heb je bij instellingen de spaarstand aan staan? Zo ja, probeer het eens met de spaarstand uit. En anders een keer terug naar fabrieksinstellingen. Draai je stock 4.1.2?

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 20 september 2013
  • 08:44

Nog even verder gezocht, probleem kan ook voorkomen als je een screen protector gebruikt. Je kunt daarnaast eerst eens proberen de scherm uit optie tijdens bellen uit te zetten. Die instelling zit in het dialer menu (groene hoorntje alsof je wilt gaan bellen, dan menu button). De nabijheidssensor kan ook verkeerd zijn gecalibreerd, dat zijn apps voor. Succes.

GalaxyEindhoven

GalaxyEindhoven

• Lid sinds 18 maart 2013
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 20 april 2014
  • 18:43

Ik heb dit probleem ook gehad. Het ligt aan de sensor voor op je telefoon. Heel lastig probleem dit. Viel bij mij onder de garantie. Kun je verder niets aan veranderen, dit is een hardware fout en lost zichzelf niet op.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren