Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

geertcoerts

geertcoerts

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 september 2013
  • 12:09

Soms is mijn batterij na 6 uur 100% opgeladen. Ook komt het regelmatig voor dat mijn telefoon na 10 uur opladen nog niet eens 70% vol is. Ik gebruik iedere keer dezelfde oplader en alle apps zijn helemaal afgesloten voordat de telefoon aan de oplader gaat. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?

Groetjes Geert

Android: 4.1.2
Baseband-versie: N7100XXDMF1
Kernel: 3.0.31-1071214

Edit: Ik ben erachter gekomen dat het aan de lader ligt. Heb nu een andere lader gepakt die beter in de telefoon blijft zitten en nu laadt hij altijd goed op.

Bewerkt (22 september 2013 09:12)
wimbo1977

wimbo1977

• Lid sinds 10 mei 2012
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 10 september 2013
  • 16:48

Ik heb dat soms ook. Mijn telefoon bereikt dan een temperatuur van 43 graden! Hij is echt niet om vast te houden en niets helpt. Ik heb het met verschillende apps.
Heb een keer een complete wipe gedaan en helpt niets…..
Als iemand iets weet, hoor ik het ook graag

congusto

congusto

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 17 september 2013
  • 10:56

Probeer je batterij eens te laten tollen op een vlakke tafel. Als dat lukt dan staat hij bol en is aan vervanging toe.

PatrickVDV

PatrickVDV

• Lid sinds 15 november 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 22 september 2013
  • 11:35

Ik wou net een onderwerp plaatsen over wisselende oplaadtijd bij men Galaxy Note II maar zie dat jullie het er al over hebben hier.
In het begin duurde de oplaadtijd bij men Galaxy altijd even lang zo tussen de 3uur en 3u30 schat ik, en nu ook soms ruim 6uur.
Ik heb deze zomer eens andere oplader gebruikt,van HTC omdat ik de mijne vergeten was.

Bij Samsung vertelden ze dat dit slecht is om ander oplader te gebruiken dan van je toestel zelf, omdat er daarmee problemen kunnen ontstaan zoals uitvallen of andere rare kuren.
Zou dit daar een gevolg van zijn?

Toeval of niet,het is begonnen na die oplaadbeurt met HTC-adapter.
Maar, zou 1 of andere app die ik sindsdien geïnstalleerd heb mischien ook de oorzaak kunnen zijn?

Bewerkt (22 september 2013 12:12)
Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 22 september 2013
  • 20:55

De oplader moet voldoende vermogen hebben. De note 2 heeft een stevige batterij, dus ook een lader met meer vermogen. Maar het merk lader zou niet moeten uitmaken.
Wat heb je draaien tijdens het opladen? Als ik navigatie en tethering tegelijkertijd draai, laadt ie met m'n autolader niet meer op, zoveel stroomverbruik is er dan. Dus het gebruik van je note heeft invloed op de laadsnelheid.

PatrickVDV

PatrickVDV

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 25 september 2013
  • 12:52

@Hielko : Bij mij is er niks zwaar aan het draaien tijdens het opladen, of toch niet waar ik mij bewust van ben.
Natuurlijk geven apps zoals Facebook en dergelijke tussendoor wel meldingen maar daar zal het niet door komen hé.

Bewerkt (25 september 2013 13:34)
Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 25 september 2013
  • 21:20

Misschien is het dan niet anders dat er soms tot zes uur oplaadtijd nodig is. Als je 'm iedere nacht oplaadt merk je dat niet eens

PatrickVDV

PatrickVDV

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 30 september 2013
  • 19:50

Hielko
Misschien is het dan niet anders dat er soms tot zes uur oplaadtijd nodig is. Als je 'm iedere nacht oplaadt merk je dat niet eens
Zal wel aan adapter liggen, heb de kabel eens ontkoppeld en sindsdien laad m'n Note II (voorlopig toch) weer vlot op in paar uur zoals voorheen.

Bewerkt (30 september 2013 19:58)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren