Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

reinhold

reinhold

• Lid sinds 27 februari 2011
  • Berichten 106
  • Reputatie 10
  • 29 juni 2013
  • 21:25

Ik wil mijn note 2 draadloos gaan opladen maar dat wil ik thuis maar ook in mijn auto. Wie weet wat ik moet hebben ik ben al een paar dagen aan het zoeken maar ik kan wel een huislader vinden maar geen auto houder vinden en ik zoek een die ik aan een ventielatie rooster kan bevestigen.

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 29 juni 2013
  • 23:08

Hmm. Dat gaat lastig worden denk ik.

Je moet sowieso een draadloze lader vinden met 12V

En dan moet je nog een houder kopen.

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

reinhold

reinhold

• Berichten 106
  • Reputatie 10
  • 30 juni 2013
  • 16:01

Wat ik wel heb gevonden is deze http://www.mobilefun.nl/38310-nokia-wireless-charging-nfc-autohouder.htm maar deze is voor nokia

en ik heb deze ook nog gevonden http://www.qiwireless.com/audiovox-wireless-qi-charging-next-car-electronics-growth-driver/ kan alleen nog geen goed adres vinden waar ik deze kan kkopen.

Bewerkt (30 juni 2013 19:42)
reinhold

reinhold

• Berichten 106
  • Reputatie 10
  • 2 juli 2013
  • 19:49

Ik ben naar veel zoekken deze tegen gekomen de LG WCP-300 met de autohouder http://www.ebay.com/itm/New-Car-Mount-Cradle-for-LG-WCP-300-Wireless-Charger-4-5-6-Smart-Fit2-Gel-Type-/251273265202?pt=US_Mounts_Holders&hash=item3a810dc032. ik denk dat ik deze bestel ik ga er vanuit date de note 2 hier goed in past en de lader is een qi wireless charger dus met een qi ontvanger in mijn note 2 moet het gaan lukken.

ludoke

ludoke

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 163
  • Reputatie 10
  • 4 juli 2013
  • 15:43

reinhold
Ik wil mijn note 2 draadloos gaan opladen maar dat wil ik thuis maar ook in mijn auto. Wie weet wat ik moet hebben ik ben al een paar dagen aan het zoeken maar ik kan wel een huislader vinden maar geen auto houder vinden en ik zoek een die ik aan een ventielatie rooster kan bevestigen.
Kijk eens op onderstaande link:
http://www.brodit.com/productList.html?brand=Samsung&model=Galaxy+Note+II+GT-N7100&pn=prod
Ik gebruik de Brodit active holder voor mijn TomTom en ben hier uitermate tevreden over.
Het systeem bestaat uit 2 delen: 1 de houder zelf 2 de ProClip houder die specifiek is voor jouw wagen.
Op de houder zit een usb aansluiting waar je de Note 2 op plaatst,dus hij laadt op zoals je hem thuis inplugd(alleen de active holder)
Niet goedkoop,maar ik wil niks anders meer.
Succes

Bewerkt (4 juli 2013 15:46)
tom_luigjes

tom_luigjes

• Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 12:06

reinhold

Ik woon zelf in Engeland en op de Engelse Mobilefun hebben ze een wireless charging adapter

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 10 juli 2013
  • 14:37

tom_luigjes
reinhold

Ik woon zelf in Engeland en op de Engelse Mobilefun hebben ze een wireless charging adapter

Zo, dat vind ik nogal duur! Ik ken andere sites waar dezelfde adapter veel goedkoper is!

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

reinhold

reinhold

• Berichten 106
  • Reputatie 10
  • 21 juli 2013
  • 16:43

Ik heb inmiddels een setje voor draadloos laden en het werkt mooi kan het toestel zo op de lader leggen en hij laad. Het enige nadeel wat ik nu heb ondervonden is de ontvanger voor in de telefoon is wat aan de dikke kant dus mijn back cover staat een beetje bol, dit vind ik wel jammer maar iemand die het niet weet ziet of merkt het niet maar ik vind nadeel.

Ik ga dus nog op zoek naar een andere backcover met wireless ontvanger en nfc met flipcover. Is moeilijk te vinden maar ik hoop dat dan het probleem is opgelost met het bultje achter op mijn note 2.

reinhold

reinhold

• Berichten 106
  • Reputatie 10
  • 14 augustus 2013
  • 15:12

Ik heb nu inmiddels mijn flipcover binnen compleet met NFC en draadloos lader. Ik ben hierover zeer te spreken. batterij cover is iets dikker waardoor hij niet meer bol staat zoals met de standaard cover. de draadloos laad ontvanger zijn er in 500mA en 1000mA, de 500 is dunner en past beter in de standaard batterij cover de 1000mA is dikker en past niet goed waarbij de cover bol gaat staan.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren