Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

moffermans

moffermans

• Lid sinds 12 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2013
  • 22:07

Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een Note 2.
Ik synchroniseerde hem ook met mijn werkaccount via Exchange.
Dat werkte goed totdat de kleine update van Android 4.1.2 was uitgevoerd.
Nu synchroniseert hij niet meer met mijn zakelijk Exchange-account op basis van 3G (KPN=[provider). Terwijl als ik in het bereik kom van een WiFi-router waartoe ik aangemeld ben, bv thuis of bij mijn ouders, hij wel synct en hij haalt gewoon de mail/agenda/contacts/taks binnen.

Het rare in dit verhaal is dat GMAIl altijd werkt, zowel obv 3G en WiFi, internet ook, Facebook ook etc… Deze doen het altijd. Behalve Exchange syncen met de zaak. Die doet het alleen obv Wifi.

Nu heb ik ook nog een S3. Ik heb de instellingen vergeleken. Alles staat exact hetzelfde.
Deze draait ook op 4.1.2. De S3 synct zowel obv 3G als Wifi. Die doet het dus altijd.

Heb KPN gebeld, die verwijzen me weer door naar onze ICT-desk van de zaak. Zij verwijzen me weer teug naar KPN omdat alle Exchage instellingen incl domain etc goed staan.

Wie kan me helpen hiermee.

Aadje68

Aadje68

• Lid sinds 10 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 september 2013
  • 16:03

moffermans
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een Note 2.
Ik synchroniseerde hem ook met mijn werkaccount via Exchange.
Dat werkte goed totdat de kleine update van Android 4.1.2 was uitgevoerd.
Nu synchroniseert hij niet meer met mijn zakelijk Exchange-account op basis van 3G (KPN=[provider). Terwijl als ik in het bereik kom van een WiFi-router waartoe ik aangemeld ben, bv thuis of bij mijn ouders, hij wel synct en hij haalt gewoon de mail/agenda/contacts/taks binnen.

Het rare in dit verhaal is dat GMAIl altijd werkt, zowel obv 3G en WiFi, internet ook, Facebook ook etc… Deze doen het altijd. Behalve Exchange syncen met de zaak. Die doet het alleen obv Wifi.

Nu heb ik ook nog een S3. Ik heb de instellingen vergeleken. Alles staat exact hetzelfde.
Deze draait ook op 4.1.2. De S3 synct zowel obv 3G als Wifi. Die doet het dus altijd.

Heb KPN gebeld, die verwijzen me weer door naar onze ICT-desk van de zaak. Zij verwijzen me weer teug naar KPN omdat alle Exchage instellingen incl domain etc goed staan.

Wie kan me helpen hiermee.

Hoi

ik heb het zelfde probleem, heb je al een oplossing gevonden?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren