Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Liquid_Li0n

Liquid_Li0n

• Lid sinds 22 november 2011
  • Berichten 715
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2013
  • 05:07

Steeltje
Hoi,

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. De oplossingen hier genoemd hielpen mij niet uit de problemen. Dit heb ik gevonden: http://galaxynote2root.com/galaxy-note-2-tutorials/how-to-fix-wifi-hanging-problems-on-galaxy-note-2/

hielp hetgeen van galaxynote2root.com wel of niet?

bij mij helpt het inderdaad ook niet door de 2 samsung apps updates te verwijderen. Ik lees wel elders dat het met de nieuwste 4.1.2 update is opgelost dus ik ga men note unrooten en dan hopen op een update of eens kijken op sammobile dat er een nieuwere update kan geflashed worden.
Of heeft iemand dit al, zonder positief resultaat, geprobeerd?

vandaag is hij 1x vastgelopen dus herstart, daarna nog eens uitzichzelf en nu weer net vast, reboot en bij de pincode invoer liep hij al terug vast…

Huidig: Galaxy Note 3 SM-N9005 4.4.2 NE2 rooted stock with KNOX 0x0
Tablet: ASUS Transformer TF300T + dock
Backup: Alcatel OneTouch 918 rooted
Verkocht: Galaxy S2 en Galaxy Note II

bandit22

bandit22

• Lid sinds 28 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2013
  • 21:57

Ik HAD ook last van het vastlopen van mijn note 2. Ook de insane chip met Android 4.1.2. Echt 2 tot 3 maal per dag het toestel compleet vast en het duurde ook steeds langer om hem er weer eruit te krijgen. Werd er echt gestoord van!! Twee weken geleden was ik op het punt om hem voor reparatie op te sturen, ik liet de note thuis liggen omdat ik er toch niks mee kon. Toen heb ik er 4.3 opgezet wat ik op YouTube tegen kwam. De gelekte versie. Ik dacht bij me zelf slechter kan het niet worden.
en als het niet werkt zet ik via odin gewoon 4.1.2 er weer op en stuur hem op voor reparatie. Maar aangezien ik vanaf het moment dat ik 4.3 draai nergens meer last van heb gehad, sterker nog het toestel draait beter en sneller dan ooit er voor. Ik ben weer een gelukkig man. Note 2 super toestel maar dan wel met 4.3

http://m.youtube.com/watch?v=yOGw2bCD678

ik heb de prerooted versie er opgezet gewoon perfect.

Bewerkt (18 oktober 2013 22:07)
bandit22

bandit22

• Lid sinds 28 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2013
  • 22:18

Ter info

Bijlage:

bandit22

bandit22

• Lid sinds 28 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2013
  • 11:00

Nu 3 weken op 4.3. Nog geen enkele keer last gehad van vast lopen. Terwijl ik daarvoor 3 tot 4 maal daags de boel vast HAD zitten.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren