Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

paulacanton

paulacanton

• Lid sinds 15 oktober 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2013
  • 12:45

Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van de SG note2. Geweldig toestel maar ik kan niet synchronisren met mijn SG tab2. Als ik dat wil doen krijg ik de melding “synchronisatiefout”.
Wat is hier aan de hand?
Voorheen lukte synchroniseren met mijn HTC desire hd zonder problemen. Maar nu ik 2 Samsung apparaten met elkaar wil laten synchroniseren lukt dat niet!!

Bewerkt (6 mei 2013 12:45)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2013
  • 15:08

Wat wil je met elkaar synchroniseren dan ik denk dat je dit doet met een bepaalde app ofzo ?

Bewerkt (6 mei 2013 15:08)
paulacanton

paulacanton

• Lid sinds 15 oktober 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2013
  • 17:19

Gewoon, de Google agenda op mijn tablet met die op mijn tel. Voor beide geen speciale app. Met de vorige tel. was dat geen enkel probleem, wat ik op de tablet zette, stond meteen ook op de tel. Maar nu ik deze Note2 heb, lukt dat niet meer. Ook de online Google agenda geeft alleen de afspraken die op mijn tablet staan, weer. Bij de instellingen van de tel. en van het tablet staat mijn Gmailadres aangevinkt.
Hoop echt dat u of iemand anders mij helpen kan!!

Bewerkt (6 mei 2013 17:19)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2013
  • 22:57

Dit is vreemd net of samsung note nog een eigen functie heeft in de agenda ofzo, ik heb zelf geen samsung om te checken of ken iemand met een note maar zal eens verder zoeken.

Bewerkt (6 mei 2013 22:57)
aluapje

aluapje

• Lid sinds 03 juni 2013
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2013
  • 11:44

Heeft u nog iets gevonden?

Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2013
  • 13:31

Heb je synchroniseren wel aanstaan?

aluapje

aluapje

• Lid sinds 03 juni 2013
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 7 juni 2013
  • 18:20

Audiowaste
Heb je synchroniseren wel aanstaan?
Jazeker. Dat was het eerste dat ik gecontroleerd heb. Zie bijgevoegde schermafbeelding

Bijlage:

Bewerkt (7 juni 2013 18:21)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 7 juni 2013
  • 19:24

En daar zit de truuk!
De Agenda app, of S Planner van Samsung zelf houdt lokaal een agenda bij: ‘Mijn Agenda’
Dit is van je Samsung Account. Samsung loopt de laatste tijd steeds meer diensten van Google na te doen.

Om de sync goed te krijgen moet je onder je gmail account, iets lager in je screenshot bij je mail adres het vinkje aanzetten en mijn agenda uitzetten.

Of gewoon de officiele Google Agenda app downloaden. Werkt 10x beter.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

aluapje

aluapje

• Lid sinds 03 juni 2013
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2013
  • 09:10

Heb ik geprobeerd. Als ik daar een nieuwe afspraak wil toevoegen, krijg ik een leeg scherm met “laden” en daar komt ie niet meer uit. Zowel met S Planner als deze Google agenda heb ik dat. Maar gister heb ik nog iets ontdekt! Synchroniseren werkt niet. Zowel op de tab als de tel. krijg ik de volgende melding: “Momenteel problemen met synchroniseren. Binnenkort weer in bedrijf”. Dit is mij niet eerder opgevallen maar als ik dan wat verder kijk, heeft ie dit probleem sinds de dag dat ik mijn SGN2 kreeg!!! Want op die datum zou de laatste synchronisatie zijn uitgevoerd. [Volgens de tel.} Onzin natuurlijk. Ik synchroniseer bijna dagelijks [althans dat probeer ik}. Als ik die fout bij Google zoeken intik, krijg ik meerdere sites die zeggen dat ik “Google agenda synchroniseren” moet uitschakelen, Google account moet verwijderen -en weer toevoegen- maar dit alles werkt bij mij niet.

Bijlage:

Bewerkt (8 juni 2013 09:35)
aluapje

aluapje

• Lid sinds 03 juni 2013
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2013
  • 09:33

Als ik het vinkje bij mijn agenda verwijder, ben ik alle afspraken kwijt. En mijn Google account staat gewoon aangevinkt

Bijlage:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren