Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

  • Pokémon Quest

  • PUBG Mobile

  • Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

  • OPPO Reno 10x Zoom

  • OnePlus 7 Pro

  • Xiaomi Mi 9

  • Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

  • Sony Xperia Z4 Tablet

Dyon

Dyon

  • Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • #1
  • 21 maart 2013
  • 09:14

Hallo,

Ik ben in het bezit van een Samsung Galaxy Note 2 sinds het begin van 2013.
De telefoon werkt fantastisch en tot voor kort had ik er geen problemen mee.
Echter, sinds een korte tijd (weet niet exact hoe lang, zal een week of 2 zijn) kan mijn telefoon niet meer goed verbinding maken met mijn WIFI.

Er staat wel dat de verbinding zeer goed is, echter komt er amper data binnen. Ik kan dus niets meer met mijn WIFI en vind dit erg frustrerend. Zijn er meer mensen met dit probleem? En zijn er wellicht mensen die een oplossing weten?
Sinds een paar dagen heb ik dit probleem ook met mijn Galaxy Note 10.1 maar hier zal ik wel een topic voor openen in het daarvoor bestemde gedeelte.

Mvg,

Dyon

Bewerkt (21 mei 2013 14:08)
Morani

Morani

  • Lid sinds 05 september 2012
  • Berichten 134
  • Reputatie 0
  • #2
  • 21 maart 2013
  • 09:45

Vertel eens wat voor provider je hebt, ziggo, upc, kpn, orange of tele2. Welk modum heb je, is het alleen bij jou of ook bij andere wifi.
Als je dat ook omschrijft weten wij ook weer iets meer,

Vgr Mo

Bewerkt (21 mei 2013 14:08)
z0rk

z0rk

  • Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • #3
  • 21 maart 2013
  • 09:45

Als je het probleem op meerdere toestellen hebt, dan kan het probleem ook van je internet router komen hè

Bewerkt (21 mei 2013 14:08)
Audiowaste

Audiowaste

  • Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • #4
  • 21 maart 2013
  • 11:01

Werkt het je telefoon/tablet op andere plekken wel op Wifi?

Bewerkt (21 mei 2013 14:08)
Dyon

Dyon

  • Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • #5
  • 22 maart 2013
  • 09:53

Ik heb gisteren op aanraden van Samsung een factory reset gedaan, werkt helaas ook niet.
Mijn provider is Ziggo, type modem zal ik vanavond even na moeten kijken.
Ook zal ik dit weekend even bij een vriend langsgaan om te kijken of ik daar wel via WIFI op het internet kan.

Alvast bedankt voor de hulp

Bewerkt (21 mei 2013 14:09)
paulknorrnl

paulknorrnl

  • Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • #6
  • 22 maart 2013
  • 09:55

Ik heb hetzelfde probleem maar heb dat ook met mijn laptop. Ik zit ook bij Ziggo. Aangezien het bij mij 2 apparaten zijn trek ik de conclusie dat het aan het modem moet liggen…

Bewerkt (21 mei 2013 14:09)
ximon1975

ximon1975

  • Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 281
  • Reputatie 0
  • #7
  • 22 maart 2013
  • 17:36

Hier zelfde probleem….. ook met ziggo :-(
Een reset van het modem helpt dan wel maar het is niet handig.

Bewerkt (21 mei 2013 14:10)
Morani

Morani

  • Lid sinds 05 september 2012
  • Berichten 134
  • Reputatie 0
  • #8
  • 22 maart 2013
  • 18:15

Je kan inloggen op je modum doormiddel van 192.168.178.1 en dan je gebruikers naam en ww.
Vervolgens moet je het kanaal dat je WiFi gebruikt vastzetten op een vast kanaal zodat ie niet telkens gaat switchen naar het beste kanaal.


Vgr mo

Bewerkt (21 mei 2013 14:10)
OnnoJ

OnnoJ

  • Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1054
  • Reputatie 10
  • #9
  • 22 maart 2013
  • 19:11

Met wifi app een kijken wat er in de buurt staat te zenden en op welke kanalen, daarna idd router vastzetten op beste kanaal.
Eventueel kun je zelfs met buren afspraak maken dat zij ook een vast kanaal uitzoeken, oftewel een frequentieplan voor je omgeving maken.
Bij mij en m'n buren erg succesvol!

Bewerkt (21 mei 2013 14:10)

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

jayjay00

jayjay00

  • Lid sinds 12 maart 2013
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • #10
  • 22 maart 2013
  • 22:33

ik heb zelfde probleem en het ligt echt niet aab de router. want het is veranderd na de laatste update. 3n dat staat ook op internet als je Googled het ligt dus aan de uodate en niet aan de router

Bewerkt (21 mei 2013 14:10)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren