Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

edwindejong

edwindejong

• Lid sinds 24 april 2012
  • Berichten 86
  • Reputatie 0
  • 10 februari 2013
  • 17:20

Hoi, Heb op mijn Note2 de standaard ROM van Samsung draaien 4.1.2. Ik ben op zich naar een mod van Touchwiz launcher die 5x5 grid of 6x6 heeft. Heb op XDA wel mods gevonden maar die draaien alleen op een custom ROM. En ik wil juist de standaard Samsung houden. Kan natuurlijk ook andere launcher nemen, maar wil juist de TW launcher draaien. En ik vind het heel jammer dat de TW launcher geen gebruik maakt van het grote scherm van de Note2. Dat de Samsung Developers daar niets aan gedaan hebben is jammer Hoop dat iemand mij kan helpen. Bedankt!

Bewerkt (21 mei 2013 13:40)
wimbo1977

wimbo1977

• Lid sinds 10 mei 2012
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 11 februari 2013
  • 06:20

Ik heb apex launcher. Bij de pro versie kan je dat instellen. Ik weet niet of dat ook bij de gratis versie kan, gewoon proberen zou ik zeggen

Bewerkt (21 mei 2013 13:40)
z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2013
  • 14:30

De TS zei net dat hij de standaard launcher wil behouden, dus Apex is geen oplossing. Spijtig genoeg ben je voor de mods quasi verplicht om een custom ROM te nemen. Een custom heeft wel een paar voordelen tegenover de stock ROMs hoor, naast de mogelijkheid om wat mods te installeren. Wil je geen andere ROM, dan zal je (zoals wimbo1977 al zei) een andere launcher moeten nemen. Je hebt keuze zat: Apex Launcher, Nova Launcher, GO Launcher, ADW Launcher, ssLauncher, enzovoort...

Bewerkt (21 mei 2013 13:42)
edwindejong

edwindejong

• Lid sinds 24 april 2012
  • Berichten 86
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2013
  • 14:58

Zoals z0rk terecht aangeeft, was ik op zoek naar standaard launcher (TW). Ik heb Apex Pro ook, maar ben vind de standaard TW launcher wel lekker werken.

Ik heb inmiddels (na flink wat zoeken) een threat op XDA gevonden waar een mod staat voor de TW launcher. Heb deze geflashed en werkt perfect! TW Launcher kan nu op 5x5, 5x6 of 6x6 ingesteld worden.
Kijk op:

TouchWiz - xda-developers

Bewerkt (21 mei 2013 13:42)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren