Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

MrBean14

MrBean14

• Lid sinds 10 juni 2010
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2013
  • 10:07

Hoi allemaal,

al jaren gebruik ik HTC toestellen. Dit omdat ik ze mooi vind/vond en vooral omdat zij standaard met HTC Sync kunnen synchroniseren van de Outlook agenda en contacts.

Op dit moment vind ik dat Samsung veel mooiere toestellen uitbrengt en daarom wilde ik overschakelen naar een Samsung, en het liefst naar de Note 2.

Nu stel ik me echter de vraag of dit toestel automatisch kan gesynchroniseerd worden ? Doet het programma “Kies” dat ? Of is er een andere mogelijkheid ? Eerst synchroniseren naar Google Agenda is ECHT geen optie voor mij !

Vriendelijke groeten en alvast bedankt,

Davy

Bewerkt (24 april 2013 16:09)
Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2013
  • 20:26

Volgens Kies Samsung kan je hiermee je Outlook synchroniseren. Ook is hier een instructie filmpje Samsung Kies 2.0: contacten en agenda synchroniseren - YouTube. Maar dit gebruik je als je thuis Outlook hebt. Als je via je werk Outlook hebt, dan zit hier meestal een Exchange Server achter. Dan kan je je telefoon daarmee direct laten verbinden. Dit moet je dan navragen bij ICT afdeling. Hier http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/8688-how-exchange-server-mail-synchroniseren-met-galaxy.html een discussie op deze forum.

MrBean14

MrBean14

• Lid sinds 10 juni 2010
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2013
  • 09:04

Eric,

bedankt voor het antwoord. Was heel duidelijk. Begrijp trouwens niet waarom de helpdesk van Samsung zelf me deze info niet gaf.
Nu moet ik even twijfelen om over te gaan op de Note 2. Heb gezien dat een aantal leuke en handige Sense items (van HTC) niet zo makkelijk te vinden zijn op de Samsung…

Groetjes,

Davy

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2013
  • 10:20

Als je zegt over welke Sense handigheidjes je het hebt, dan kan ik eens kijken of deze er ook zijn op de N2.

Ik kan je alleszins al meegeven dat ik ook meerdere HTC toestellen versleten heb, en ik heb me de overstap naar Samsung nog geen seconde beklaagd

MrBean14

MrBean14

• Lid sinds 10 juni 2010
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2013
  • 10:42

Hallo,

goed om te horen dat de overstap goed ging. Ik heb gemerkt als collega's met een Samsung om hulp vragen, ik toch regelmatig vloek en slik omdat ik het zo gewoon ben met Sense. Waarschijnlijk zijn het domme dingen waarover ik spreek, maar bv het feit dat Sense automatisch al heel wat widgets hebben om simpele acties uit te voeren, vind ik positief. Voor de rest, ach, zal het maar muggezifterij zijn en een “gewoonte”.
Ik vind op dit moment geen Phablet van HTC, daarom mijn twijfel voor de N2. Er zou eentje zijn van HTC (de Butterfly) maar die zou niet uitkomen in Europa.
Helaas heb ik een abonnement van mijn werk en zal de N2 dus niet kunnen kopen in een pakket. Dus los toestel is best wel duur…

Groetjes,

Davy

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2013
  • 11:11

MrBean14;374512
…omdat ik het zo gewoon ben met Sense…

Dat is gewoon wat wennen. In het begin moest ik ook wat zoeken in TouchWiz, maar er zitten veel meer handige dingetjes in dan in Sense. Samsung staat daarin wat voor op HTC. En voor de dingen die je misschien niet meer gaat vinden staan er genoeg alternatieven in de Play Store, zelfs dingen die schaamteloos van Sense gekopieerd zijn…

Akkoord het is geen goedkoop toestel, maar je krijgt waar voor je geld! En veel mensen spreken je ook aan over je toestel. Overlaatst in de wachtzaal bij de dokter was er weer iemand die vroeg hoe ik het deed om met een tablet te bellen. “Sorry mijnheer, maar dit is geen tablet” De ogen die je dan krijgt zijn soms hilarisch

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren