Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Spijkerhart

Spijkerhart

• Lid sinds 11 oktober 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 2 november 2012
  • 11:41

Mijn collega's worden gek van mijn Note2!

Mijn Galaxy Note2 geeft een nogal irritant belletje als er meldingen zijn. Een soort kort keukenwekker of fietsbel geluidje.

Ik heb deze proberen aan te passen/onderdrukken door:
1: In de instellingen voor geluid “Standaard meldingen”aan te passen naar een ander geluidje (Opener)
2: Vervolgens in elke applicatie die een melding laat verschijnen/horen in de betreffende app het meldingen geluid aan te passen (Opener) of uit te zetten.

Toch laat de Note2 nog regelmatig het belletje horen! Erger nog, als ik het geluid met de volume toetsen helemaal weg regel -tot aan trilstand-, vindt de Note2 het toch nodig om zo nu en dan het belletje te laten horen…

Vooral de meldingen dat er mail is (op de Exchange server óf Lotus Notes Traveller) komen nog steeds door als belletje.

Wat doe ik niet goed. Zijn er nog meer menu's om het geluid aan te passen? waarom toch een geluid als ik de Note2 op stil zet? Komt dit S3 gebruikers bekend voor?
Of is dit een bug?

Note2, 4.1.1, N7100XXALIH, Build JRO03C.N7100ALJ1

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
ximon1975

ximon1975

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 281
  • Reputatie 0
  • 2 november 2012
  • 16:11

Ik heb net alles wat een notificatie krijgt uitgeprobeerd maar als het geluid uit staat hoor ik ook echt niks zelfs
het trillen aan en uit werkt gewoon.
Het enigste wat ik niet heb kunnen proberen is de exchancge server want die heb ik niet.

gr.ximon

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
philippeuty

philippeuty

• Lid sinds 28 juni 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2013
  • 17:32

Ik heb precies hetzelfde probleem . op mijn note 1 was het wel mogelijk om om de melding van binnen gekomen email te veranderen in de toon die ik zelf wilde , op mijn note 2 lukt dat echt niet bij mijn email instellingen van exchange server , kan ik wel een ander geluid instellen , maar dat reageert niet het irritant fietsbelletje rinkelt elke keer als er een mail binnen komt
wie weet een oplossing

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2013
  • 20:28

Ik heb 'm bijna altijd op stil staan, krijg dan echt geen geluidjes. Je hebt niet de laatste versie met 4.1.1, is dat met opzet?

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2013
  • 10:02

Nog even verder gekeken. Ik gebruik de standaard mail app waar je meerdere mail accounts in kunt beheren. Als ik bij de instellingen in de app de algemene voorkeuren melding geluid aanpas, heeft dat geen invloed, maar als ik op een mail account klik in instellingen en daar het geluid aanpas, werkt dat prima. Ik neem aan dat bij het toevoegen van een mail account de algemene instellingen worden overgenomen (als een soort sjabloon).

philippeuty

philippeuty

• Lid sinds 28 juni 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2013
  • 08:50

Hielko
Ik heb 'm bijna altijd op stil staan, krijg dan echt geen geluidjes. Je hebt niet de laatste versie met 4.1.1, is dat met opzet?
Ik wil het geluid NIET op stil hebben !!! maar de toon veranderen als er een mail binnenkomt , ik heb versie 4.1.2

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 1 juli 2013
  • 14:47

Email - Menuknop - Email adres - Scrol naar beneden en tadaaa.

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2013
  • 18:45

philippeuty
Hielko
Ik wil het geluid NIET op stil hebben !!! maar de toon veranderen als er een mail binnenkomt , ik heb versie 4.1.2

kijk even bij reactie #5. Mijn reactie dat ik geen geluid krijg als de audio instelling op stil/trillen staat, was reactie op degene die de thread openende (#1).

ludoke

ludoke

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 163
  • Reputatie 10
  • 4 juli 2013
  • 15:55

philippeuty
Hielko

Email kiezen …menuknop links onderaan…instellingen…algemene voorkeuren…beltoon selecteren en kiezen maar

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren