Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

demajoor

demajoor

• Lid sinds 26 maart 2012
  • Berichten 172
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2013
  • 19:48

Maar geen rom met ota dus

Bewerkt (2 mei 2013 19:48)
z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2013
  • 08:43

Jawel er zijn er wel, lees gewoon de OP, meestal staat het vermeld…

Bewerkt (4 mei 2013 08:43)
demajoor

demajoor

• Lid sinds 26 maart 2012
  • Berichten 172
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2013
  • 20:55

Phoenix rom gevonden
Wat een geweldige rom
Echt aan te raden voor iedereen
Zo gruwelijk veel mods en tweaks echt super!

Bewerkt (21 mei 2013 10:05)
thetakman

thetakman

• Lid sinds 21 mei 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2013
  • 16:33

Ik heb nu ook een note 2 en hij bevalt me prima, alleen ben al een week aan het zoeken naar wat informatie
Maar ik kan niet precies een goed antwoord vinden. Ik heb me vorige galaxy s2 bijna wekelijks geflashed mrt custom roms. Nu wil ik bij me note ook graag rom hebben waarin ik veel kan aanpassen zoals de notificatie bar of thema's kan maken/installeren ik zat zelf aan omega te denken maar ik wil zoveel mogelijk s-pen functies houden zoals air view bijv. (Page buddy kan me gestolen worden)
Maar zijn er ook aosp roms die op cm10.1 lijken met dezelfde functies en etc.

Ik kom er maar niet uit. Met me galaxy s2 kreeg ik er functies bij als ik flashde en nu met me note 2 lijkt het wel alsof ik alleen maar functies verlies behalve het lelijke samsung design)

Jaggle

Jaggle

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 24 mei 2013
  • 10:34

thetakman
Ik heb nu ook een note 2 en hij bevalt me prima, alleen ben al een week aan het zoeken naar wat informatie
Maar ik kan niet precies een goed antwoord vinden. Ik heb me vorige galaxy s2 bijna wekelijks geflashed mrt custom roms. Nu wil ik bij me note ook graag rom hebben waarin ik veel kan aanpassen zoals de notificatie bar of thema's kan maken/installeren ik zat zelf aan omega te denken maar ik wil zoveel mogelijk s-pen functies houden zoals air view bijv. (Page buddy kan me gestolen worden)
Maar zijn er ook aosp roms die op cm10.1 lijken met dezelfde functies en etc.

Ik kom er maar niet uit. Met me galaxy s2 kreeg ik er functies bij als ik flashde en nu met me note 2 lijkt het wel alsof ik alleen maar functies verlies behalve het lelijke samsung design)

De meeste Spen functies zijn op te lossen dmv de app “GMD Gestures”. Ikzelf draai nu monxDIFIED en ben hier zeer tevreden over. Veel instelmogelijkheden zoals notificatiebar en icoontjes met behulp van simpistic control. En de xperia lockscreen is helemaal geweldig.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren