Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

reinhold

reinhold

• Lid sinds 27 februari 2011
  • Berichten 106
  • Reputatie 10
  • 26 mei 2013
  • 13:34

Ik wil graag mijn note2 rooten maar ik heb daar een vraag over.

Hier word uitgelegd hoe je het moet doen met de toolkit maar ik ben ook op internet gelezen om het via odin te doen. Welke kun je het beste doen en wat is het verschil.

En als ik mijn note2 alleen root word alles dan ook gewist of alleen bij een andere rom?

ik wilde de rom behouden maar heb ook gelezen over verschillende kernels. is dit mogelijk om alleen van kernel te verwisselen.

novw

novw

• Lid sinds 15 januari 2011
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2014
  • 14:19

antiek bericht, maar ik ben nu eenmaal wat trager dan de rest van de wereldIk ben het na de laatste android update echt spuugzat. *Ik* ben de bas over mijn telefoon, en als ik mijn SD-kaart wil wissen, moet ik dat weten en niet Google.

kan iemand mij de volgende vragen beantwoorden?

-Als ik mijn telefoon ALLEEN maar root, dus gewoon de standaard Samsung ROM erop laat staan, dus geen custom rom ga zitten flashen, en Samsung brengt een Android update uit, krijg ik die dan nog? En werkt die dan?
-Een backup. Van mijn hele telefoon. Die nog niet geroot is… Euhm… Hoe dan?
-Die boot-insecure-xxalj1-cwm-n7100.tar…. Da's dus niet de goeie. Ik heb N7100XXUFND3 bij “baseband-versie” staan en KOT49H.N7100XXUFNE1 bij “buildnummer”. De ene eidingd dus op E3, de andere op D3. welke moet ik naar kijken? Build? of Versie? Wordt ne de goeie .tar geleverd? Kán ik wel rooten?

Dank voor de antwoorden!

novw

novw

• Lid sinds 15 januari 2011
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2014
  • 01:33

Wow! Wat fijn dat er een Nederlandse community is die zo begaan is met mensen; dat er zoveel hulp beschikbaar is; dat iedereen iedereen probeert te helpen; dat het aantal antwoorden op mijn vraag niet aan te slepen is…

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5967
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 13 augustus 2014
  • 09:44

je kan ook “normaal” de aandacht opnieuw vragen als jouw vraag onder op de stapel is geraakt.
ondanks een dergelijke reactie mij ontzettend demotiveert om ook maar iets te schrijven toch maar een gedeeltelijk antwoord:
1. nee, als je root moet je er van uit gaan dat updates niet meer automatisch geinstalleerd worden. In sommige gevallen lukt dat wel, in andere gevallen niet. Maar niets weerhoudt je om de update zelf te downloaden en handmatig te installeren.
2. Zonder aanpassing kun je alleen je apps backuppen. Een volledige backup van je gehele firmware gaat alleen met een geschikte recovery, zoals TWRP of CWM.
3. Aangezien ik geen Note II ken ik niet de juiste rootbestanden.

emertoerik

emertoerik

• Lid sinds 28 juni 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2015
  • 11:36

elke keer als ik probeer geeft mn note2 aan packet not complete

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren