Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bj0rno

bj0rno

• Lid sinds 11 oktober 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2012
  • 12:07

Sinds vandaag eindelijk mijn Samsung galaxy note 2 binnen. Net uit de doos viel me meteen iets op.
In de linker boven hoek aan de zijkant zit een klein krasje. Nu is mijn vraag of dit een fabriek matig krasje is of
dat het gewoon standaard is? Iemand hier ervaring mee?

Groet Bjorn

Bewerkt (24 april 2013 15:40)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 11 oktober 2012
  • 12:28

Is het niet een ‘las’ naadje? Anders even bij een winkel als Media Markt of Saturn vergelijken met de demo modellen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

bj0rno

bj0rno

• Lid sinds 11 oktober 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2012
  • 13:27

Sander M;346576
Is het niet een ‘las’ naadje? Anders even bij een winkel als Media Markt of Saturn vergelijken met de demo modellen.

Daar zat ik ook al aan te denken wou het graag ff zeker weten, vergelijken in de winkel is zeker een goede optie.

Reem0nN

Reem0nN

• Lid sinds 15 april 2009
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2012
  • 17:44

Ik heb ook een galaxy note 2 gekocht nieuw in doos!
Ik heb de titanium kleur, maar ben niet tevreden over de afwerking.
Heb een zwart pitje gevonden op de zilvere rand en ook in de linker boven hoek zit een lelijke kras net een scheur en als ik met me vinger erover ga voel je duidelijk een randje of deuk of slechte lasnaad moeilijk uit te leggen.
Aan de rechterkant van de achterkant sluit de backcover ook niet mooi aan enkel in die hoek de rest wel!

Is dit normaal voor een toestel nieuw in doos van 600 euro ?

Bewerkt (24 april 2013 15:43)
Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2012
  • 20:46

bj0rno, waarom heb je dat nou gezegd, het was bij mij nog geeneens opgevallen. Ik moest het wel onder een lamp houden om het te zien. Misschien dat het bij daglicht duidelijker is. Ik wist ook niet waar ik moest kijken, maar het zit bij mij in de linker bovenhoek op de zilveren rand en het loopt van de scherm-kant naar de achterklep.
Als dit een lasnaad is dan is het wel slecht. De behuizing op zich vind ik al slecht. Ze zijn in mijn opzicht een heel stuk achteruit gegaan ten opzichte van de vorige. Vermoedelijk door de processen met Apple. Echt goedkope rommel voor zo'n duur toestel. Maar jammer genoeg enig in zijn soort. Anders had ik hem niet gekocht.
Volgens mij had Apple met een iPhone ook last dat er scheurtjes in de behuizing op de hoeken zaten, wat door spanning kwam. Dus geen lasnaadjes. Of dit nu een spanningsscheurtje is of een lasnaad is dus onduidelijk.
Misschien dat we dit bij Samsung aan moeten geven. Of dat AW hier op kan inspelen.

Reem0nN, dat de achterkant niet goed sluit kan zijn dat deze niet goed is aangedrukt. Misschien de achterklep losmaken en opnieuw aanbrengen. Zelf doe ik eerst de onderkant en ga ik tegen de klok in de achterkant vastklikken.

Reem0nN

Reem0nN

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2012
  • 14:16

bj0rno heb jij dus ook al dat rare lelijke krasje aan de linker boven hoek ?
Ik vind het er maar lelijk uitzien en bij mij is het erg goed zichtbaar zowel bij dag als avond.

Dat zwarte pitje op de zilveren rand irriteert me ook mateloos omdat ik gewoon vind voor 600 euro hoort je toestel perfect uit de doos te komen.

Is het eigen schuld zou ik het begrijpen maar dat zoveel geld word gevraagd voor een product waar geen aandacht aan besteed is op gebied van kwaliteit vind ik toch echt jammer.

Ik heb de backcover al 10 keer eraf gehaald en allemaal verschillende manieren erop te drukken ook hoe jij zei en bedankt voor de tip trouwens maar het werkt niet.

Er blijft nog steeds een groter rand aan de rechterzijde vergeleken met de linkerzijde.
Als ik met me duim er ook op druk om hem aan te drukken op dat plekje hoor het plastic ook piepen of kraken lijkt wel.
Heb alle aansluitpunten nagekeken en zag er allemaal goed uit.

Ik zie enkel wel dat er bij 1 aansluitpunt binnen in van de backcover aan de kant waar je hem openmaakt vanaf je toestel dat er een aansluitpunt schuin afloopt en denk dat het daar door komt dat de back cover of hoekje gebroken is want is kleiner dan de andere en loopt schuin af maar lijkt wel of het zo hoort.

Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2012
  • 22:14

ReemOnN, bij daglicht zie ik mijn kras niet. Alleen onder een lamp en onder een bepaalde hoek. In jouw geval zou ik toch teruggaan naar de winkel.

Reem0nN

Reem0nN

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2012
  • 01:21

Ja probleem is enkel dat ik hem los heb gekocht en aan de andere kant van Nederland en geen bon heb gekregen bij het toestel.
Ik was te blij met het toestel tot ik thuis kwam en alles wou instellen toen ik hem uit de doos haalde en toen zag ik al die dingen.
Weet enkel nu even niet meer te doen aangezien het een duur product is en niet in goede staat.

Reem0nN

Reem0nN

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2012
  • 12:25

Ik heb nog iets wat me irriteert en niet weet of dat hoort.

Ik heb bij de galaxy note 2 een witte samsung travel charger gekregen.
Maar als ik mijn galaxy note 2 in de lader doe hoor ik een vervelende zoem geluid best hard in de nacht.
En als ik de note 2 uit de lader haal hoor ik de charger tikken, zelfs als ik hem uit de contact haal tikt ie nog door.

Is dit normaal en hebben jullie dat ook ?

Bewerkt (24 april 2013 15:44)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 24 oktober 2012
  • 12:33

Reem0nN;350670
Ik heb nog iets wat me irriteert en niet weet of dat hoort.

Ik heb bij de galaxy note 2 een witte samsung travel charger gekregen.
Maar als ik mijn galaxy note 2 in de lader doe hoor ik een vervelende zoem geluid best hard in de nacht.
En als ik de note 2 uit de lader haal hoor ik de charger tikken, zelfs als ik hem uit de contact haal tikt ie nog door.

Is dit normaal en hebben jullie dat ook ?

Maak hier even een eigen topic over aub, dit heeft niets met krassen te maken.

Bewerkt (24 april 2013 15:44)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren