Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ximon1975

ximon1975

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 281
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2012
  • 13:16

De eerste paar uur met de Note 2 zitten erop en er zullen er nog vele volgen zeker de komende dagen. :p
Mijn eerste indruk was gelijk wauw wat een groot ding!!
Het opstarten verliep lekker soepel en vlot.
Het scherm maakte echt indruk niet alleen door de afmeting maar zeker ook de kwaliteit.
Veel dingen wijzen zich eigenlijk vanzelf maar omdat dit mijn eerste android toestel is moet ik ook vaak zoeken.
Ik moet ook heel erg wennen aan de 2 touch knoppen vooral de menuknop waar soms functies onderzitten waarvan ik denk waarom zijn die er niet? Maar als ik er dan op druk komt er een berg mogelijkheden te voorschijn :thumbs:
De camera heeft ook superbeeld en maakt mooie foto's en zeker in verglijking met mijn oude iphone 4 is ie razend snel.
De S pen is een hele leuke toeveging en als ik eenmaal goed door heb hoe het allemaal werkt zal ik daar zeker veel plezier aan beleven.
Ik ben nu nog opzoek naar een mooie cover maar na een uur door de stad te hebben gestruind nog nergens iets gevondenook het toestel ben ik alleen bij de MM tegengekomen.
De accu houdt het ook goed vol hij is nu 16 uur in gebruik en ik heb nog 20% over!!
Het enigste minpuntje wat ik tot nu toe heb is dat het klepje zeer breekbaar aanvoelt dus deze probeer ik zo min mogelijk eraf te halen.
Tot zover mijn eerste indruk.
Nu weer verder met spelen.

Gr. Ximon

Bewerkt (24 april 2013 15:39)
Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2012
  • 10:29

Ik heb voor mijn Note 2 (die besteld is, maar nog moet komen), de S Line Wave Gel Case gekocht via ebay (moet ook nog komen). Misschien dat je op ebay kan kijken voor een mooie case.
Voor het eerst dat ik een case koop, maar niet voor beschermingen tegen beschadigen, maar tegen die afschuwelijke als goedkoop plastic uitziende behuizing. De behuizing was de reden om de Note 2 niet te kopen, tot ik deze case zag.

cyberchase

cyberchase

• Lid sinds 02 oktober 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2012
  • 17:31

Ik heb prachtige hoesjes gevonden voor de Note 2.
Ik heb zelf ook al wat uitgezocht maar deze is ein oktober leverbaar.
Samsung Galaxy Note i717 N7000 i9220 Vintage Brown Leather Diary Wallet Case | eBay

Deze heeft een aardige keus: Aliexpress.com - Online Shopping for Electronics, Fashion, Home & Garden, Toys & Sports, Automobiles from China.

ximon1975

ximon1975

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 281
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2012
  • 18:59

cyberchase;345445
Ik heb prachtige hoesjes gevonden voor de Note 2.
Ik heb zelf ook al wat uitgezocht maar deze is ein oktober leverbaar.
Samsung Galaxy Note i717 N7000 i9220 Vintage Brown Leather Diary Wallet Case | eBay

Dat is een hele mooie zeg. Vraag me wel af hoeveel dikker de note gaat worden.

Deze heeft een aardige keus: Aliexpress.com - Online Shopping for Electronics, Fashion, Home & Garden, Toys & Sports, Automobiles from China.

Ik had deze gevonden The Ultimate Samsung Galaxy Note 2 Accessory Pack - Zwart :: MobileFun.nl

Hier zit ook een autolader en nog wat dingetjes bij. Alleen de vraag van wat voor kwaliteit het is voor die prijs.
Ben ook nog aan het twijfelen of ik wel of geen flipcover wil.

Gr. Ximon

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren